نگار جواهریان | نگار جواهریان بیوگرافی | نگار جواهریان اینستاگرام

عکس متفاوت از نگار جواهریان و همسرش

نگار جواهریان برنده جوایز متعددی از جشنواره‌های گوناگون شده است.نگار جواهریان با بازی در سریال خاتون تواناییش در عرصه بازیگری را بیش از پیش به رخ کشیده است.نگار جواهریان در این سریال مقابل اشکان خطیبی ایفای نقش کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نگار جواهریان اخیرا عکسی از خودش در کنار همسرش منتشر کرده و حواشی مربوط به طلاقشان را خاتمه داد .از نگار جواهریان فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که دربرنامه تلویزیونی منتشر شده است.نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر و مجری مطرح ایرانی است. نگار جواهریان سابقه حضور در تلویزیون و سینما را دارد. نگار جواهریان اگرچه بازیگر کم‌حاشیه‌ای است اما ماجرای زایمانش در کانادا بسیار بحث برانگیز شد. نگار جواهریان برنده جوایز متعددی از جشنواره‌های گوناگون شده است.نگار جواهریان با بازی در سریال خاتون تواناییش در عرصه بازیگری را بیش از پیش به رخ کشیده است.نگار جواهریان در این سریال مقابل اشکان خطیبی ایفای نقش کرده است.

ماجرای طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان

یکی از بلاگرهای اینستاگرام افشاگری های راجع به زندگی شخصی نگار جواهریان و رامبد جوان کرده.گویا این دو هنرمند محبوب در حال جدایی هستند و از هم مدتی است جدا زندگی می کنند.سایت خبری رستانیوز این اخبار و حواشی را به طور جدی تکذیب می کند

نگار جواهریان

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در ۲۲ دی ماه ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. به گفته خودش، او بازیگری را از ۱۴-۱۳ سالگی که به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان می‌رفت، یادگرفت و در ۱۵سالگی با رفتن روی سن تئاتر شهر، کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و سپس در رشته طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری تحصیلات خود را ادامه داد.

نگار جواهریان بازیگری است که هم در عرصه تلویزیون و هم سینما و تئاتر فعال است و از اوایل دهه هشتاد با فیلم «من ترانه پانزده سال دارم» از رسول صدر عاملی و سپس «خوابگاه دختران» اثر محمد‌حسین لطیفی پا به سینمای حرفه‌ی گذاشت. جواهریان در بیشتر فیلم‌هایی که بازی کرده است، نقش‌های مکمل و یا فرعی را داشت.نقطه عطف کارنامه بازیگری او، سریال «زیر تیغ» به کارگردانی محمدرضا هنرمند است که در این سریال با بازیگران بزرگی چون پرویز پرستویی و فاطمه معتمد آریا هم بازی بود. اوج بازیگری جواهریان فیلم «طلا و مس» محسوب می‌شود که به خاطر بازی در این فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفته و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

نگار جواهریان

جواهریان علاوه بر بازیگری در زمینه خبرنگاری و عکاسی نیز فعالیت می‌کند. او همچنین ترجمه نمایشنامه «خیانت»، اثر هارولد پینتر، با همکاری تینوش نظم‌جو را در کارنامه خود دارد و در ترانه آنونس فیلم «بوسیدن روی ماه» نیز همکاری داشت.ترانه آنونس که عاشقانه‌ای برای مادران ایرانی است، با صدای محمد اصفهانی و نگار جواهریان و سروده عبدالجبار کاکایی است و موسیقی آن را آریا عظیمی‌نژاد ساخته است. نگار جواهریان، هدیه تهرانی را وب سینمای ایران پس از انقلاب می‌داند.

ازدواج نگار جواهریان با رامبد جوان

نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرد. در تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸، فرزند دختر جواهریان و جوان در کانادا متولد شد و آن‌ها نام نوردُخت را برای او انتخاب کردند.

نگار جواهریان

حاشیه زایمان نگار جواهریان

حضور جواهریان طی دوران بارداری خود به همراه جوان در کانادا با قصد تولد فرزندشان در خاک این کشور «که منجر به اهدای تابعیت کانادایی به فرزندشان می‌شود» باعث واکنش‌های شدید مردم در فضای مجازی و چهره‌های سرشناس مختلف کشور شد و حواشی‌ای را برای این بازیگر سینما و همسرش رقم زد. در نهایت و در ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸ نوردخت جوان، فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان، در کشور کانادا متولد شد. بیشتر رامبد جوان در مصاحبه‌ای اعلام کرده‌بود که برای اکران فیلم قانون مورفی به مونترآل کانادا سفر نکرده‌است، اما همزمان با سفرش، این فیلم نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

نگار جواهریان

اسفندماه سال 98 بود که نگار جواهریان با حضور در یک مراسم و در حین صحبت به ماجرای باردار بودنش اشاره کرد و این خبر چند روز بعد توسط رامبد جوان تایید شد و آخرین روزهای تیرماه سال 98 بود که سپند امیرسلیمانی خبر از تولد دختر این زوج هنرمند داد و بعد از آن رامبد جوان با انتشار پستی از پدر شدنش نوشت.نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان بعد از حدود سه سال زندگی مشترک صاحب دختری به نام نوردخت شدند.

نگار جواهریان در سریال خاتون

سریال خاتون یکی از جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که چند قسمت از آن پخش شده است. در جدیدترین قسمت پخش شده از آن، در صحنه ای برای این که پاهای نگار جواهریان سانسور شود، به شکل مضحکی با یک گیاه گرافیکی روی آن را پوشانده اند!ساخت موسیقی این سریال را «کیهان کلهر» بر عهده داشت. «روزی روزگاری، ایران» نام موسیقی سریال خاتون است که در پراگ ضبط شده است. ۲. سریال خاتون حتی پیش از پخش، بر سر زبان ها افتاد.

نگار جواهریان

جدای از اینکه سریال خاتون، اولین تجربه سریالی تینا پاکروان است، جالب اینجاست که تاکنون در کارنامه پربار مهران مدیری سریال تاریخی وجود نداشته و این اولین تجربه مهران مدیری در یک سریال تاریخی است. مهران مدیری ایفاگری نقش «جهانگیر روزبه» را برعهده دارد. او مردی زیرک، فرصت طلب و انگلوفیل است که گمان می کند دنیا بر کاکل انگلیسی ها می چرخد. جهانگیر روزبه، دایی جون انگلیسی خاتون است.

فهیمه اکبر» یک شخصیت حقیقی است که با نقش آفرینی غزل شاکری دوباره جان گرفته است. فهیمه اکبر، خواننده و نویسنده ای مبارز در عصر خودش بود که در بسیاری از انجمن ها و سازمان های خیریه و مجامع زنان فعالیت داشت. او همچنین مسئول کمیسیون هنری جمعیت راه نو بود.اما فهیمه اکبر تنها شخصیت حقیقی این سریال نیست؛ آیدا ماهیانی هم نقش (باربارا کُوالسکارا )برعهده دارد. در سال ۱۳۲۱ تعداد بسیاری از زنان، دختران، کودکان و مردان مسن و بیمار لهستانی از اردوگاه های سیبری بنا به توافقی به ایران در حال اشغال متفقین منتقل شده بودند که «باربارا کوالسکا» یکی از این زنان بوده استفرزند نگار جواهریان و رامبد جواننگار جواهریان بازیگری را از حدود 14 سالگی با حضور در مدرسه هنر و ادبیات کودکان آغاز کرد و اولین بار در 15 سالگی و با حضور در تئاتر شهر نگاه جدی تر او به دنیای بازیگری شکل گرفت.

اولین فیلم سینمایی نگار جواهریان

نگار جواهریان در اولین تجربه بازیگری اش در سینما در سال 80 مقابل دوربین فیلم من ترانه 15 سال دارم ساخته رسول صدرعاملی رفت.این بانوی هنرمند در فیلم من ترانه 15 سال دارم ایفاگر نقش مریم بود و در اولین تجربه بازیگری اش با ترانه علیدوستی در این فیلم همبازی بود.

نگار جواهریان در سال 80 در اولین تجربه تلویزیونی اش مقابل دوربین سریال باران عشق به کارگردانی احمد امینی و فریدون حسن پور رفت اما درخشش او در دنیای تلویزیون با سریال زیر تیغ بود.نگار جواهریان 5 سال بعد از اولین تجربه بازیگری اش در تلویزیون در سریال زیر تیغ به کارگردانی محمدرضا هنرمند مقابل دوربین رفت.بازی در نقش فخری و در کنار ستاره های پرطرفدار دنیای هنر نقطه عطفی در کارنامه هنری نگار جواهریان است.نگار جواهریان در سریال زیر تیغ با بازیگرانی چون پرویز پرستویی،فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، سیاوش طهمورث، الهام حمیدی، کوروش تهامی ... همبازی بود.فیلم سینمایی طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان 87 یکی از موفق ترین فیلم های نگار جواهریان بود که با درخشش زیادی همراه بود.

نگار جواهریان

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان