مرگ دلخراش پسر تهرانی در خیابان قزوین

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت:

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از وقوع تصادف فوتی در خط ویژه و جان باختن راکب موتورسوار خبر داد.عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه باز هم حادثه آفرید و راکب موتورسوار ۲۲ ساله‌ای را به کام مرگ فرستاد.

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته در مسیر شرق به غرب خیابان قزوین بعد از خیابان قلعه مرغی داخل خط ویژه یک دستگاه وانت نیسان که در این مسیر در حال حرکت بود با یک‌دستگاه موتورسیکلت که در مسیر غرب به شرق در حال تردد بود به صورت جلو به جلو برخورد کرده و متاسفانه در اثر شدت ضربه وارده راکب موتورسیکلت که فردی حدوداً ۲۲ ساله بوده در محل حادثه فوت می‌کند.

 سرهنگ‌همه خانی افزود: برابر بررسی کارشناسان در این تصادف وانت نیسان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به عنوان مقصر حادثه اعلام شد.

سرهنگ همه خانی خاطرنشان کرد: رانندگان توجه داشته باشند از تردد در خط ویژه خودداری کرده و در زمان بارندگی و ریزش نزولات آسمانی با سرعت مطمئنه و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی درسطح معابرشهری نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان