ساره بیات | ساره بیات بیوگرافی | ساره بیات اینستاگرام

اولین عکس از ساره بیات بعد از ازدواج

ساره بیات عکسی از خودش منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است .

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

اخیرا ساره بیات عکس هایی منتشر می‌کند که نشان می‌دهد او ظاهرا یا مهاجرت کرده است یا مدتی را خارج از کشور می‌گذراند. ساره بیات پس از ازدواج با علیرضا افکاری بیشتر مورد توجه فضای مجازی قرار گرفته است. بر اساس عکس و استوری‌های اخیر ساره بیات به نظر می‌رسد که وی از ایران رفته است و در کشور دیگری ساکن است.ساره بیات  بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. ساره بیات در تاریخ 4 اردیبهشت ماه خبر رسمی ازدواجش با علیرضا افکاری را اعلام نمود.خواهر ساره بیات (سروین بیات) با رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف ازدواج کرده است.

ساره بیات

زندگینامه ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. وی در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه دریافت کرد.

ساره بیات شاگرد اول کلاس

ساره بیات: وقتی که بعد از آن وقفه تصمیم به بازگشت گرفتم، با کلاس های آقای پرستویی در موسسه کارنامه شروع کردم. آنجا هم جزو شاگرد اول ها بودم و درسم خوب بود. بعد از آنجا برای «یک مشت پر عقاب» که یک سریال تاریخی معاصر بود کارم کردم. سریال «یک مشت پر عقاب» نخستین کار تصویری من بود ولی در کنار آدم های حرفه ای قرار گرفتم؛ مثلا نخستین پلانم با رضا کیانیان را هیچ وقت فراموش نمی کنم و در طول کار خیلی از ایشان یاد گرفتم اما به دلیل اینکه نخستین کارم بود و به دلیل حرفه ای بودن اکیپ برایم سخت بود.

حدود یک سال و نیم سر آن پروژه بودیم. یکسری از سکانس ها حذف شد، در ممیزی، در تدوین و خیلی اتفاقات خاصی برای سکانس ها و پلان های من افتاد و نمی دانم به چه دلیل همه هم در سکانس های من بود. ولی به طور کلی برای نخستین تجربه، کار راضی کننده ای بود.

ساره بیات

همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که از سال ۱۳۸۰ به طور حرفه‌ای وارد آهنگسازی شده است.وی تاکنون با خوانندگان مطرحی مانند احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، سینا شعبانخانی، حجت اشرف زاده، رضا یزدانی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی و سینا سرلک و… همکاری داشته است. او از سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد.

ساره بیات

سوابق هنری ساره بیات 

ساره بیات و رضا کیانیان یک مشت پر عقاب

یک مشت پر عقاب نام یک مجموعه تلویزیونی بود که در بهمن ماه 1386 از شبکه سه سیما پخش می شد.او در سال 1385 با بازی در فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی وارد عرصه سینما شد. 

ساره بیات در مقلد شیطان

خلاصه فیلم: تبهکاری به نام جمشید سیف که با دقت و حوصله از سوژه های خود عکس و مدارکی را تهیه می کند، با تهدید آنها مبنی بر برملاشدن مدارک مورد نظر همکاری و هم یاریشان را در انجام اعمال پلیدش جلب می کند. مدیر بازرگانی یک شرکت آخرین سوژه اوست.ساره بیات در سال 1389 با بازی درخشانش در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و خرس نقره ای بهترین بازیگر زن بطور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین را کسب کرد. جدایی نادر از سیمین فیلمی با ژانر درام به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اصغر فرهادی میباشد.

ساره بیات

هنرنمایی ساره بیات در جدایی نادر از سیمین

این فیلم مجموعاً بیش از 51 جایزه جهانی را از آن خود کرده است که از آن جمله، چندین جایزه از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و نیز جوایز معتبر بین المللی همچون جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان ،گلدن گلوب و خرس طلایی از جشنواره فیلم برلین قابل ذکر است. اقبال مثبت منتقدان به جدایی نادر از سیمین تا جایی است که برخی آن را جزو 11 فیلم برتر سال 2111 خوانده اند؛ اگر چه نقدهای مخالفی نیز بر آن وارد شده است.

فیلم شناسی ساره بیات 

1397رحمان 1400 منوچهر هادی

1397لابی رنت   امیرحسین ترابی

1396اتاق تاریک روح الله حجازی

1395زرد مصطفی تقی زاده

1395بیست و یک روز بعدسید محمدرضا خردمندان

1395لابی محمد پرویزی

1394آااادت نمی کنیم ابراهیم ابراهیمیان

1393محمد رسول الله مجید مجیدی

1393ناهید آیدا پناهنده

1393خداحافظی طولانی فرزاد مؤتمن

ساره بیات

1392خواب زده ها  فریدون جیرانی

1392ساکن طبقهٔ وسط  شهاب حسینی

1392فصل فراموشی فریباعباس رافعی

1392  لامپ 100 سعید آقاخانی

1389جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی

1385مقلد شیطان افشین صادقی

ساره بیات

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان