امیرحسین آرمان | امیرحسین آرمان بیوگرافی | امیرحسین آرمان اینستاگرام

امیرحسین آرمان مهاجرت کرد ؟

امیر حسین آرمان عکسی از خود با استایل جدید منتشر کرده است که مورد توجه مخاطبان اینستاگرام قرار گرفته است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

امیر حسین آرمان عکسی از خود با استایل جدید منتشر کرده است که مورد توجه مخاطبان اینستاگرام قرار گرفته است. امیرحسین آرمان بازیگر  محبوب و مدل ایرانی است. امیرحسین آرمان  یک رستوران در کرج دارد. امیرحسین آرمان فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی می باشد.امیر حسین آرمان در حرفه مدلینگ هم فعالیت دارد. در ادامه عکس امیرحسین آرمان را میبینید.

امیرحسین آرمان

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که زبان انگلیسی می داند و مطالعاتی در روانشناسی داشته و تجربه مدلینگ هم دارد. در سال 1381 وقتی 20 ساله بود در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی فنون بازیگری را آموخت و از اتود های صحنه ای کارش را رسما آغاز کرد.در سال 1383 با معرفی محمدرضا شریفی نیا به فیلم ازدواج به سبک ایرانی (حسن فتحی) اولین تجربه بازیگری اش را در جلوی دوربین بدست آورد.او بعد از سال ها حضور موفق در سینما، سال 1391 با سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاالدین دری با نقش امیر توکلی در قاب تلویزیون ظاهر شد.

شهرت امیرحسین آرمان

اما شهرت اصلی او با سریال کیمیا در سال 1394 با نقش شهریار کامفر شروع شد سپس در سریال پریا سال 95 با نقش یک فرد ایدزی بسیار درخشید.

امیرحسین آرمان

از خوانندگی تا مدلینگ

امیرحسین آرمان علاوه بر هنر بازیگری در سال 1394 اولین آهنگ خود بنام آتش و فروردین 95 آهنگی بنام هرشب با همکاری امیر مسعود عرضه کرد.من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و عاشق شدم.اما ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده، خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر در سنی ازدواج کنید که عشق برایتان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است.رشته اصلی‌ ام در دبیرستان، تجربی بود اما می‌ خواستم هنر بخوانم.یک اشتباه کوچک کردم به جای مبانی هنرهای تجسمی دو، کتاب 1 را خواندم و امتحان تغییر رشته را از دست دادم بعد از آن، کنکور دادم و زبان قبول شدم که نرفتم.بعد از سربازی یک ترم روانشناسی خواندم ، بعد آن را هم ول کردم و آمدم طراحی دکوراسیون داخلی خواندم و لیسانس گرفتم.

آرمان درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری می گوید:

سال1381 بود که با شرکت در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به طور حرفه ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش آفرینی کردم.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می گوید که نگاهی به کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می دهد سال 85 «هدف اصلی » سال 86 «صدسال به این سالها» سال 87«امشب شب مهتابه» سال 1388 «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال 1389 در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال 90 نیز در فیلم « دوباره باهم » و ساکن خانه چوبی نقش آفرینی کرده است که همه به نوعی از کارهای خوب سینما بوده و نمایانگر این است که با تمام جوانی درعرصه هنر هفتم آرمان می داند که چگونه انتخاب کند.بازیگر نقش شهریار پسر نیکی کریمی در فاز سوم کیمیا این روزها در حال هنرنمایی در نقش کیوان در سریال پریا است.

علایق ورزشی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان هل ورزش هست. آرمان می گوید: زیاد ورزش می کنم، زمانی که فرصت داشته باشم دوچرخه سواری در اولویت است و در کنار آن بدنسازی و شنا انجام می دهم.

ازدواج امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. در مورد ازدواج می گوید: به نظرم ازدواج یک نقطه عطف در زندگی هر آدم است. البته نگاه مردم نسبت به ازدواج متفاوت است؛ بعضی ها ازدواج را مثل بقیه کارهاییکه در زندگی شان باید انجام بدهند، مانند درس خواندن، دانشگاه رفتن، سر کار رفتن، سربازی رفتن و … می بینند و برایش سن و سال تعیین می کنند و مثلا می گویند الان وقتش است اما بعضی ها هم اعتقاد دارند ازدواج باید برایشان پیش بیاید و سن و سال و زمان خیلی برای شان مطرح نیست. به نظرم در بحث ازدواج اینکه فکر کنید «ممکن است دیر شود» هم نباید وجود داشته باشد.تنها باید عشق برای تان اتفاق بیفتد.

امیرحسین آرمان

فیلم شناسی امیرحسین آرمان

1396دشمن زن

1395نهنگ عنبر 2

1394آنها

1393خبر خاصی نیست

1393داره صبح میشه

1393شیفت شب

1392نازنین

1391بشارت به یک شهروند هزاره سوم

1391ساکن خانه چوبی

1390دوباره باهم

13٨٩من مادر هستم

1389برف روی شیروانی داغ

1389در امتداد شهر

1388بیداری رؤیاها

1388یه حبه قند

1387امشب شب مهتابه

1386صد سال به این سالها

امیرحسین آرمان

1385هدف اصلی

1383ازدواج به سبک ایرانی

کارهای تلویزیونی امیرحسین آرمان

1391–1392کلاه پهلوی

1392سرزمین کهن

1392پیدا و پنهان

1392زخم

1394کیمیا

1395پریا

1396مرز خوشبختی

بانوی عمارت

امیرحسین آرمان در نمایش خانگی

1397 ممنوعه

امیرحسین آرمان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان