شرایط جدید برای مشمولان سربازی اعلام شد

الزام جدید برای مشمولان خدمت سربازی اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

جانشین سازمان وظیفه عمومی انتظامی کشور گفت: همه مشمولان اعزامی بهمن سال جاری به بعد برای پذیرش در مراکز آموزش رزم مقدماتی نیروهای مسلح ملزم به ارائه کارت تزریق واکسن کرونا هستند

سردار رحمان علیدوست در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به فعالیت حداکثری مراکز تزریق واکسن کووید ۱۹ در سراسر کشور و توجه ویژه نیروهای مسلح به حفظ سلامتی مشمولان حین خدمت سربازی، از این رو مشمولان دارای برگ آماده به خدمت یا متقاضیان ثبت درخواست اعزام به خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) حتما باید برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وی ادامه داد: همه مشمولان اعزامی بهمن سال جاری به بعد برای پذیرش در مراکز آموزش رزم مقدماتی نیروهای مسلح ملزم به ارائه کارت تزریق واکسن کرونا هستند.

سردار علیدوست بیان داشت: متقاضیان اعزام به خدمت و معافیت پزشکی نیز برای ثبت درخواست خود در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ملزم به ارائه کارت واکسن کرونا هستند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی انتظامی کشور افزود: مشمولان باید با مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن اقدام کنند و بعد از تزریق واکسن کرونا به سامانه سلامت مراجعه و کارت واکسن بارکد دار را پرینت بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان