مدارس تا آخر هفته تعطیل شد

فرشید علیزاده اظهارداشت: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا و اعلام هواشناسی استان، آموزش حضوری مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی به دلیل آلودگی هوا از ۱۹ تا ۲۲ دیماه تعطیل و کلاس ها در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: به دلیل آلودگی هوا مدارس ابتدایی و پیش دبستانی این استان به جز مدارس بخش آسارا و شهرستان طالقان تا پایان هفته جاری غیر حضوری شدند.

فرشید علیزاده اظهارداشت: بر اساس  مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا و اعلام هواشناسی استان، آموزش حضوری مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی به دلیل آلودگی هوا  از ۱۹ تا  ۲۲ دیماه تعطیل و کلاس ها در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

وی بیان داشت: بر اساس اطلاعیه این ستاد، کلیه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی به جز مدارس بخش آسارا و  شهرستان طالقان تعطیل و کلاس های درس غیر حضوری تشکیل می گردد.

وی خاطر نشان کرد: آلودگی هوا برای کودکان خطرناک است و به همین دلیل آموزش حضوری دانش آموزان و نوآموزان پیش دبستانی تا روز چهارشنبه ۲۲ دیماه جاری به صورت مجازی است.

علیزاد ادامه داد: این تصمیم‌گیری با توجه به اعلام هواشناسی استان مبنی بر تشدید و تداوم پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده های هوا و قرارگیری وضعیت کیفی هوا در شرایط ناسالم برای تمامی گروهها گرفته شده‌است.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد که نیمی از آن در مدارس ابتدایی تحصیل می کند.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان