اسید پاشی خواستگار سمج

در این حادثه برخی از اعضای خانواده دختر جوان دچار سوختگی شدند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

در این حادثه برخی از اعضای خانواده دختر جوان دچار سوختگی شدند.

مرد 45ساله سال‌ها عاشق دختری در شاهین‌شهر اصفهان بود اما وقتی تلاش‌هایش برای ازدواج با او نتیجه نداد دست به اقدامی هولناک زد.

عصر سه‌شنبه 14دی‌ماه امسال ساکنان خیابان نظامی شاهین‌شهر اصفهان شاهد حادثه‌ای عجیب بودند. مردی 45ساله در مقابل خانه‌ای در این خیابان ایستاده و درحالی‌که ظرفی در دست داشت و مدعی بود که داخل آن اسید است، فریاد می‌زد که قصد دارد خودش را با اسید بسوزاند.

این مرد خواستگار دختری بود که در خانه مورد نظر زندگی می‌کرد. او از سال‌ها پیش عاشق دختر جوان بود و در همه این سال‌ها بارها به خواستگاری او رفته اما هر بار جواب رد شنیده بود.

با این حال همچنان برای ازدواج با دختر موردعلاقه‌اش اصرار داشت تا اینکه وقتی دید اصرارش بی‌فایده است و خانواده دختر با این ازدواج مخالف هستند، ظرفی پر از اسید تهیه کرده و به مقابل خانه آنها رفته و تهدید می‌کرد که اگر به او جواب مثبت ندهند، خودش را می‌سوزاند.

با تهدیدهای این مرد، خانواده دختر جوان که متوجه حضور او در مقابل منزلشان شده بودند بیرون آمدند و با دیدن او به سمتش رفتند تا او را آرام کنند. تعدادی از شاهدان نیز به آنها پیوستند اما مرد 45ساله همچنان تهدید می‌کرد که خودش را می‌سوزاند.

لحظاتی بعد درست زمانی که اعضای خانواده دختر جوان و شاهدان قصد داشتند ظرف اسید را از او بگیرند، وی اقدام به اسیدپاشی به روی خودش و بقیه کرد که در این حادثه علاوه بر خودش 7نفر دیگر که بیشتر آنها اعضای خانواده دختر جوان بودند دچار سوختگی شدند.

به‌دنبال این حادثه، شاهدان ماجرا را به پلیس و اورژانس گزارش کردند و مصدومان اسیدپاشی به بیمارستان انتقال یافتند. با حضور مأموران و انجام تحقیقات، معلوم شد که عامل این حادثه خواستگار 45ساله است که خودش نیز به‌دلیل سوختگی در بیمارستان بستری شده بود.

به‌گفته فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر اصفهان، این مرد با دستور دادستان بازداشت و معلوم شد که در این حادثه روی 7نفر اسید پاشیده است که 4نفر از آنها آسیب سطحی دیدند و 3نفر نیز دچار سوختگی شدند که به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شده و در آنجا بستری شدند.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان