خبر خوش برای خریداران طلا | ارزانی طلا در راه است؟

بازار طلا در هفته جاری شاهد افت قیمت طلا ۱۸ عیار بود. این فلز زرد رنگ که در ابتدای هفته ۱ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۹۰۰ تومان را ثبت کرده بود در ادامه روز های هفته بر مدار نزول قرار گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

یمت طلا ۱۸ عیار در بازار این هفته بر خلاف قیمت اونس طلا افت کرد. قیمت سکه هم که در برابر از دست دادن کانال ۱۳ میلیون تومان مقاومت می کرد با افت قیمت دلار این کانال را از دست داد.

بازار طلا در هفته جاری شاهد افت قیمت طلا ۱۸ عیار بود. این فلز زرد رنگ که در ابتدای هفته ۱ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۹۰۰ تومان را ثبت کرده بود در ادامه روز های هفته بر مدار نزول قرار گرفت.

قیمت طلا روز دوشنبه ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان  از قیمت ابتدای هفته پایین تر بود و با ۱ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. این افت قیمت در روز های سه شنبه و چهارشنبه نیز ادامه داشت. روز چهارشنبه قیمت طلا ۱۸ عیار بر روی ۱ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۶۰۰ تومان قرار گرفت.

افت قیمت طلا در بازار داخلی ایران در حالی اتفاق افتاد که بازار جهانی طلا این هفته شاهد صعود بود. قیمت اونس طلا  این هفته بالای مرز حساس ۱۸۰۰ دلار قرار داشت. این فلز گران بهای جهانی روز شنبه تا مرز ۱۸۳۰ دلار نیز پیشروی کرد . روز دوشنبه تا روز چهارشنبه  قیمت اونس طلا  اندکی افت کرد اما همچنان بالای ۱۸۰۰ دلار بود. روز چهارشنبه اونس جهانی طلا با ۱۸۲۷ معامله شد.

بازار سکه در هفته جاری دو نیمه متفاوت را تجربه کرد.قیمت سکه از ابتدای هفته تا روز دوشنبه در برابر افت قیمت و از دست دادن  کانال ۱۳ میلیون تومان مقاومت کرد . این فلز گران بهای داخلی روز شنبه را با ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به پایان رساند.

دومین روز هفته بهترین روز برای بازار سکه بود و بالاترین قیمت هفته را با ۱۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان برای خود ثبت کرد.  روز سه شنبه اگرچه قیمت اونس طلا در حال رشد بود  اما با افت قیمت دلار تحت تاثیر اخبار برجام ، بازار سکه نیز بهم ریخت.

سکه دیگر توان مقاومت در برابر مرز ۱۳ میلیون تومان را نداشت. سکه از روز سه شنبه به کانال ۱۲ میلیون تومان برگشت و با ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد. این افت قیمت به روز چهارشنبه هم ختم شد  و سکه ۳۰ هزار تومان دیگر از ارزش خود را از دست داد و بر روی ۱۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان