شهادت دانش‌آموز عشایر بر اثر برخورد با مین

امیررضا رضایی مجد از دانش‌آموزان عشایر کوچ رو استان ایلام بود که بر اثر برخورد با مین به جامانده از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

امیررضا رضایی مجد از دانش‌آموزان عشایر کوچ رو استان ایلام بود که بر اثر برخورد با مین به جامانده از جنگ تحمیلی به شهادت رسید؛ وزیر آموزش و پرورش در همین رابطه پیام تسلیتی صادر کرد.

امیررضا رضایی مجد از دانش‌آموزان عشایر کوچ رو استان ایلام بود که بر اثر برخورد با مین به جامانده از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

امیررضا دانش‌آموز عشایر کوچ رو همراه با خانواده از استان کرمانشاه به منطقه موسیان از توابع شهرستان دهلران کوچ و در مدرسه نبوت آموزش و پرورش موسیان برای پایه سوم ابتدایی ثبت‌نام کرده بود.

وزیر آموزش و پرورش در پی شهادت این دانش‌آموز، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام یوسف نوری به شرح زیر است:

این بار، کودک معصومی که راهی سرزمین دانش بود، بر اثر برخورد با مینِ بازمانده از جنگ ظالمانه دشمنان این سرزمین اسلامی، شهیدانه از جمع ما رفت.

اینجانب از سوی خود و نمایندگی از جامعه فرهنگیان، غایت غم گدازی و نهایت تسلیت و تعزیت خویش را به مناسبت شهادت «امیررضا رضایی مجد»، از دانش‌آموزان عشایر کوچ رو به خانواده و جامعه معزّز عشایری و نیز دانش آموزان و همکاران عزیز و داغدارم در آموزش و پرورش موسیان ایلام، ابراز می‌نمایم و از درگاه خداوند رحمان برای آن رحیل شهید، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر و سلامت آرزو دارم.

منبع: تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان