پیش‌ بینی مهم از آینده بازار رمزارزها

شاخص کل بورس امروز با حدود ۳۰۰۰ واحد افت در کانال یک میلیون و ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات باز هم افت داشت و فقط ۱۹۰۰ میلیارد تومان بود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

شاخص بورس امروز روز پرنوسانی را ثبت کرد اما در نهایت با روند منفی بازار را پایان داد. قیمت طلا و سکه در بازار امروز روند کاهشی داشتند.

شاخص کل بورس امروز با حدود ۳۰۰۰ واحد افت در کانال یک میلیون و ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات باز هم افت داشت و فقط ۱۹۰۰ میلیارد تومان بود.

با وجود کلیت سرخ بازار، فراکاب، شیمیایی، بانک‌ها و خودرو از سایر گروه‌ها افت بیشتری داشتند. نمادهای نوری، فملی، تاپیکو و فخوز بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را ثبت کردند. خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی همچنان برترین گروه‌های صنعتی بازار هستند.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سهام در خصوص وضعیت بازار فردا گفت: حجم معاملات خرد در بازار حداقلی است و خروجی حقیقی‌ها همچنان ادامه دارد. کلیت بازار از نظر معاملات قدرت خرید در سطح‌های حداقلی است و سیگنالی برای بازگشت بازار فردا دیده نمی‌شود. بنابراین وضعیت بازار فردا نیز بر همین منوال ادامه خواهد یافت.

بیت‌کوین هنوز روی محدوده ۴۷ هزار دلار قرار دارد و تحلیل‌های بازار تغییر نکردند. به نظر می‌رسد بیت‌کوین فعلا برای محرکی نزولی یا صعودی انتظار می‌کشد.

چند وقت قبل در جلسه نشست ماهیانه فدرال رزرو اعلام شد این نهاد قصد دارد برای کنترل تورم نرخ بهره را افزایش دهد.

بعد از این تصمیم کارشناسان پیش‌بینی کردند که اگر نرخ بهره افزایش پیدا کند بازارهای مالی ریزش می‌کنند.

بسیاری عقیده دارند که ارزهای متاورس می‌توانند در سال ۲۰۲۲ رشد زیادی را تجربه کنند اما این ارزها در چند ماه آخر سال ۲۰۲۱ رشد زیادی کردند.

قیمت سکه در بازار امروز دوشنبه ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شد. قیمت ربع سکه نیز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز دوشنبه یک میلیون و ۲۸۸ هزار تومان اعلام شد. قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۸۳۱ دلار ثبت شد.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز دوشنبه ۱۳ دی با دو تومان کاهش، ۲۷,۳۹۳ تومان معامله شد. طی معاملات امروز، ۲۷,۳۹۵ تومان بیشترین قیمت و ۲۷,۳۷۹ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان