ماجرای قمه کشی در بازی شهرخودرو با پیکان

شهرخودرو دو سنگربان خود را به دلیل مسائل انضباطی در بازی با سپاهان در اختیار ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

شهرخودرو دو سنگربان خود را به دلیل مسائل انضباطی در بازی با سپاهان در اختیار ندارد.

در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس، شهرخودرو مشهد از ساعت ۱۴:۳۰ در حالی در ورزشگاه امام رضا مشهد برابر سپاهان اصفهان قرار خواهد گرفت که این تیم دو دروازه‌بان خود یعنی سعید جلالی راد و میلاد فراهانی را با نظر کادرفنی در اختیار ندارد.

کادرفنی شهرخودرو با توجه به درگیری به وجود آمده بین این دو دروازه بان این دو را دراختیار کادرفنی قرار داده است. گفته می‌شود بعد از بازی پیکان که با تساوی یک بر یک به پایان رسیده یکی از این دو سنگربان با سیروس سنگچولی مربی دروازه‌بان دو تیم درگیری لفظی پیدا کرده و در ادامه رقیب او در دروازه شهرخودرو به حمایت از مربی تیم برخواسته که همین موضوع باعث عصبانیت طرف مقابل شده است و در ادامه باعث درگیری بین این دو دروازه بان شهرخودرو شده که با وساطت کادرفنی و سایر بازیکنان این قائله ختم به خیر شده است.

همچنین گفته می‌شد که یکی از این دروازه‌بانان بعد از اینکه عصبانی شده است خواسته جواب رقیب خود را با قمه بدهد اما سعید جلالی راد سنگربان و کاپیتان شهرخودرو هر گونه درگیری و نزاع و استفاده از سلاح سرد را رد کرد و اعلام کرد عده ای دنبال کینه ورزی و اختلاف بین  اعضای تیم هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان