فوری | مدارس این شهر تعطیل شدند

فرماندار شهرستان زرآباد در دومین جلسه مدیریت بحران شهرستان در حضور اعضا،گفت: با توجه به بارش باران در روز گذشته و طغیان رودخانه های محلی هم اکنون تردد وسائل نقلیه سبک و سنگین در محور زرآباد _ جاسک _ کنارک و بالعکس با کندی در حال انجام است و در تلاش هستیم تردد را به روال عادی برگردانیم.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

با توجه به هشدار هواشناسی استان در خصوص ورود سامانه بارشی و پیش بینی احتمال بارش سنگین تا فوق سنگین، دومین جلسه مدیریت بحران شهرستان زرآباد برگزار و مدارس این شهرستان در روز دوشنبه تعطیل اعلام شد.

فرماندار شهرستان زرآباد در دومین جلسه مدیریت بحران شهرستان در حضور اعضا،گفت: با توجه به بارش باران در روز گذشته و طغیان رودخانه های محلی هم اکنون تردد وسائط نقلیه سبک و سنگین در محور زرآباد _ جاسک _ کنارک و بالعکس با کندی در حال انجام است و در تلاش هستیم تردد را به روال عادی برگردانیم.

نعمت الله نجاری تصریح کرد: بحمدالله اکیپ اداره راه با ماشین الات سنگین در راهدارخانه این شهرستان برای هر گونه حوادث احتمالی استقرار پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در بارندگی روز گذشته هیچ گونه قطعی آب در شهرستان نداشتیم،افزود: سه تیم واکنش سریع شبکه بهداشت و درمان به اتفاق چهار اکیپ اداره برق در شهرستان زرآباد در آمادگی کامل هستند.

بـه راحتی، بهترین گزینه و ارزانترین قیمت بلیط هواپیما را جستجو و خرید کن!

فرماندار زرآباد ادامه داد: تمامی ماشین الات پیمانکار قطعه یک و دو در اختیار ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار گرفت.

نجاری خاطرنشان کرد: تمامی خبازی های سطح شهرستان زرآباد موظف هستند در زمان بحران به فعالیت خود ادامه بدهند تا مردم هیچ گونه مشکلی نداشته باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان