دلیل طلاق عمو پورنگ چیست

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است.

دوران کودکی عمو پورنگ

 مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است.

وی در 29 خرداد ماه 1393 پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش هایی را در فضای مجازی برانگیخت

عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته98% بیننده را به خود اختصاص دهد. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد

داریوش فرضیایی در سفر حج:

عمو پورنگ به همراه بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا گلزار، حسام نواب صفوی الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی و همسرش عازم سفر حج شدن که در ادامه عکسی از آنها با لباس احرام در خانه کعبه را مشاهده میکنید.

داریوش فرضیایی، محمدرضا گلزار، الهام حمیدی و نیوشاضیغمی 

داریوش فرضیایی، محمدرضا گلزار، الهام حمیدی و نیوشاضیغمی در خانه خدا

فعالیت هنری داریوش فرضیایی عمو پورنگ

فرضیایی از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها گل پسر و ننه بلقیس بود. با برنامه او ما و شما که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

 

او به همراه امیرمحمد در برنامه ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری وبازیگر ایفای نقش کرده است.

عمو پورنگ و امیرمحمد همیار پلیس

 این دو باز با هم در برنامه های دیگری چون بوستان دوستان پورنگ و هزار و شصت و شونزده و کتابخانه عمو پورنگ همکاری خود را ادامه دادند.در این چند برنامه اخیر او با افرادی چون امیر محمد متقیان (نقش های امیر محمد ، گلدون خان ، آقا نگهدار و آقا ممنون) ، محمدرضا خوارزمی (نقش های جوجه ، دود دو) ، امیر سهیلی (نقش سلطان) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلون پنبه) و همکار بوده و با آنها خیلی موفق بوده است.

سلطان و عمو پورنگ و پهلون پنبه

سلطان و عمو پورنگ و پهلون پنبه در کتاب خانه عمو پورنگ

گروه برنامه ساز عموپورنگ در نوروز 1394 ویژه برنامهٔ عیدانه عموپورنگ را به مدت هفت روز با همکاری شهرداری منطقه5 تهران در بوستان جوانمردان ایران به روی آنتن بردند. همچنین محله گل و بلبل تنها برنامه ای است که بزرگترین دکور برنامه کودک را تا به الان با مساحت 1500 متر را داشته است؛ که با مشارکت شهرداری تهران در 90 قسمت 45 الی 60 دقیقه ای تولید و بر روی آنتن شبکه دو رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان