حسن یزدانی | حسن یزدانی ازدواج | خانواده حسن یزدانی | حسن یزدانی و همسرش | شماره تلفن حسن یزدانی

عکس مراسم عقد حسن یزدانی پخش شد

دیروز تولد حسن یزدانی بود و خیلی از هنرمندان و ورزشکاران معروف عکس این پهلوان مردمی را استوری کردند و تولدش را تبریک گفتند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

حسن یزدانی اخیرا در مسابقات کشتی جهانی با کسب مدال طلا پرچم ایران را باری دیگر در سطح دنیا بالا برد.حسن یزدانی پهلوان ایرانیست و یکی از چهره های محبوب بین مردم کل ایران است.حسن یزدانی به تازگی خبر از ازدواج خود داده و ظاهرا همسر حسن یزدانی اهل کرمانشاه است و کارمند شرکت هواپیمایی است که بعدها این خبر تکذیب شد و گفته شد که این ارتباط شکل نگرفته و ازدواجشان بهم خورده است.

حسن یزدانی

بیوگرافی حسن یزدانی

نام :حسن 

نام خانوادگی :یزدانی چراتی

تاریخ تولد :7 دی 1373

محل تولد :جویبار

وزن :86کیلوگرم

قد :181 cm

حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است. وی اعتقاد دارد که اگر برای هدفی با تمام وجود تلاش کنید حتما موفق می شوید و به آن هدف خواهید رسید.

حسن یزدانی یکی از شش کشتی گیر آزادکار ایرانی است که موفق به کسب مدال طلای مسابقات المپیک شده است. او با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده بندی بهترین کشتی گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد و با توجه به سن کمش می تواند در سالهای آینده یکی از برترین کشتی گیران تاریخ ایران بشود.

حسن یزدانی در یک خانواده 6 نفره زندگی می کند و 3 برادر دارد و حسن یزدانی پسر سوم این خانواده است. پدر حسن یزدانی هم در رشته کشتی فعالیت داشته است اما نه بطوری که به صورت حرفه ای کشتی را دنبال کند و کشتی سنتی کار می کرد.

محل زندگی حسن یزدانی در گیل خواران شهرستان جویبار می باشد، همچنین حسن یزدانی در رابطه با مردم شهرش اینگونه می گوید:هم شهری هایم برای قهرمانان احترام بسیاری قائل هستند و علاقه بسیاری به ورزش کشتی دارند.

ماجرای خبر ازدواج و طلاق حسن یزدانی 

خبر ورزشی نوشت: یکی از سوژه‌های اصلی و پربازدید شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر ماجرای برهم خوردن ازدواج حسن یزدانی بوده است!

 مراسمی که برای تقدیر از قهرمانان کشتی جهان در یکی از پاساژهای تهران برگزار شد، آرش ظلی پور همکاری قدیمی خبرورزشی و مجری شناخته شده تلویزیونی با سئوالی درباره ازدواج  حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک را غافلگیر کرد!

حسن یزدانی

یزدانی که اصولا ورزشکار کم صحبت و مأخوذ به حیایی است در جواب به پرسش مجری مراسم با خجالت گفت: یک چیزهایی بوده اما هنوز قسمت نبوده و...

آرش ظلی پور هم ادامه داد که هادی عامل گزارشگر مسابقات کشتی قضیه ازدواج را گفته و نکند جواب منفی داده اند یا اینکه خودت جواب منفی دادی که... پهلوان جویباری که خیلی خجالتی است بعد از آن خندید و ترجیح داد دیگر ادامه ندهد تا شایعات مبنی بر برهم خوردن نامزدی حسن یزدانی قوت بگیرد.

اما یک منبع مطلع و نزدیک به حسن یزدانی به ما خبر داد: نامزدی حسن یزدانی به هم نخورده است. نه دختر خانم مورد علاقه یزدانی جواب رد داده و نه خانواده اش. خود این قهرمان هم پشیمان نشده است منتهای مراتب مشکل اصلی این بود که هادی عامل این خبر را زود لو داد! حسن یزدانی و نامزدش قرار نبود به این زودی ازدواج کنند و این موضوع به زمان دیگری موکول شده اما گزارشگر معروف کشتی جوری صحبت کرد که ... به هر حال این نامزدی به قوت خود باقی است ولی هنوز زمان یا تاریخ جدید ازدواج حسن یزدانی پهلوان دوست داشتنی کشورمان مشخص نشده است.

حسن یزدانی

عکس منتسب به همسر حسن یزدانی

حسن یزدانی به تازگی خبر از ازدواج خود داده و ظاهرا همسر حسن یزدانی اهل کرمانشاه است و کارمند شرکت هواپیمایی است که بعدها این خبر تکذیب شد و گفته شد که این ارتباط شکل نگرفته و ازدواجشان بهم خورده است

حسن یزدانی

حسن یزدانی

حسن یزدانی گرانترین کشتی گیر جهان

طبق گزارش یک سایت روسی که به تحلیل لیگ کشتی ایران پرداخته از حسن یزدانی به عنوان گران‌ترین کشتی‌گیر نام برده است.در ابتدای گزارش این سایت روسی از  لیگ کشتی ایران به کسب مجوز برگزاری این رقابتها پس از تلاش فراوان مسئولان کشتی پرداخته که در نهایت از سوی متولیان بهداشتی ایران صادر شده است.همچنین قرار است این رقابتها از روز اول اکتبر (۱۰ مهرماه) آغاز شود، اما محدودیت‌های کرونایی اجازه حضور تماشاگران در سالن را نمی‌دهد که این اتفاق برای نخستین بار در مسابقات کشتی ایران رخ داده است.

در بخش دیگری از این گزارش به تیم بازار بزرگ ایران به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی رقابتهای لیگ کشتی اشاره کرده که امسال هم برای رسیدن به این عنوان تلاش می‌کند. بطوریکه این تیم با حسن یزدانی هم قرارداد چشمگیری منعقد کرده و این قهرمان جهان و المپیک را در اختیار گرفته است.در پایان این گزارش هم به مبلغ قرارداد حسن یزدانی در لیگ کشتی ایران اشاره شده که طبق اعلام این سایت، حدود ۱۴ هزار دلار برای این دوره از مسابقات است. بدین ترتیب حسن یزدانی پردرآمدترین کشتی گیر لیگ ایران معرفی شده است.

سوابق و مدال های یزدانی

مدال نقره قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم

مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در وزن ۸۶ کیلوگرم

قهرمانی همراه تیم ملی کشتی آزاد ایران در سال‌ های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷

بهترین ورزشکار مرد سال ایران از نگاه مردم

لقب نازنین پهلوان کشتی

مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا

مدال طلای باکو در بازی‌ های همبستگی کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۷

سوابق شخصی و خانوادگی

کشتی آزاد کار کشورمان با علاقه ای که به کشتی و این رشته ورزشی داشت از سن یازده سالگی پا در تشک کشتی نهاده و فعالیت خود را آغاز کرده است .اولین تیمی که در نوجوانی به آن پیوست، تیم ملی نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۱ که اولین مدال جهانی خود را به رنگ برنز از آن خود کرد. وی مدال بعدی خود را در رده نوجوانان با کسب مقام دوم و مدال نقره دریافت کرد.حسن یزدانی در سال ۲۰۱۴ به تیم ملی کشتی آزاد ایران پیوست و دومین مدال جهانی خود را با کسب مقام دوم و مدال نقره از آن خود کرد.کشتی‌گیر جویباری علاوه بر کشتی و فعالیت ورزشی در این رشته در دیگر فعالیت های غیرورزشی نیز حضور دارند و یکی از فعالان و خیرانی است که در امور خیریه فعالیت دارد .وی اگه یکی از مسابقات با لباس آتش نشانی روی تشک ظاهر شد که این اقدلم برای قدردانی از آتش نشانان جان باخته در حادثه پلاسکو  بود.

حسن یزدانی

همچنین دیدار و حضور در جمع کودکان دارای سندروم داون از این کودکان حمایت کرد.در هنگام زلزله کرمانشاه نیست برای کمک به مردم داغدیده کرمانشاه با جمعی از کشتی گیران در بین آنها حاضر شد.حسن یزدانی در مسابقات جهانی کشتی آزاد 2019 که در قزاقستان برگزار میشد موفق شد با شکست حریفان آن هم در کمتر از 10 دقیقه یکی پس از دیگری از پس انها بگذرد و به فینال راه پیدا کرده و همچنین جواز حضور در المپیک را نی کسب نماید.او موفق شد با درخشش در خیره کننده حریف هندی خود را در فیلم شکست داده و به مدال طلای جهانی دست پیدا کند.حالا او برای المپیک 2020 مهمترین امید کاروان کشورمان خواهد بود تا بتواند مدال طلای المپیک را برای دومین بار کسب کرده و نامش را در رکوردارترین کشتی گیر کشورمان ثبت کند.یزدانی کشتی‌گیر جویباری یزدانی با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده‌بند بهترین کشتی‌ گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد.

حسن یزدانی

وی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ که در پاریس در مقابل ولادیسلا والیف از روسیه قرار گرفت که والیف در این کشتی با سر به صورت حسن یزدانی ضربه زد و پس از آن صورت خودش نیز دچار خونریزی شد و استراحت پزشکی کرد.

رکورد مدال طلا با کمترین زمان

یزدانی در مسابقات بازی های آسیایی در جاکارتا کمتر دو قیقه حریف لبنانی خود را ده بر صفر شکست داد و همه را شگفت زده کرد.کاربران با برد شیرین کشتی گیر ایرانی شوخی کرده و نوشتند : سرعت برد یزدانی از سرعت تایپ خبر بردش بیشتر بود.بلوار صدرا به قهرمان حسن یزدانی تغییر نام یافت.اعضای شورای شهر تهران تغییر نام بلوار صدرا در منطقه دهکده المپیک به نام قهرمان حسن یزدانی را با ۱۴ رای به تصویب رساندند.

تمرین کردن حسن یزدانی

کشتی مثل یک دنیا می ماند، هرچقدر هم یاد بگیری، باز چیزهایی هست که باید دنبالشان بروی و در خودت تقویت شان کنی ولی مهم ترین چیز در تمرینات، تمرین است و تمرین

جردن باروز رقیب اصلی حسن یزدانی

جردن باروز حریف بسیار خوب و قدرتمندی است او توانایی‌های بالای دارد اما مطمئن باشید با برنامه‌ ریزی و آنالیز خوبی که روی او خواهم داشت در رقابت‌ های المپیک می‌ توانم او را شکست دهم.

حسن یزدانی

افتخارات حسن یزدانی

حسن یزدانی در المپیک

مدال طلا المپیک ۲۰۱۶ ریو (۷۴ کیلوگرم)

قهرمانی جهان حسن یزدانی

مدال طلا قهرمانی جهان ۲۰۱۷ (۸۶ کیلوگرم)

مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۵ (۷۰ کیلوگرم)

مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۸ (۸۶ کیلوگرم)

قهرمانی آسیا حسن یزدانی

مدال طلا قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ (۸۶ کیلوگرم)

بازی‌های آسیایی حسن یزدانی

مدال طلا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا (۸۶ کیلوگرم)

حسن یزدانی

سایر مسابقات حسن یزدانی

مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۱ (۵۰ کیلوگرم)

مدال نقره قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۱ (۵۰ کیلوگرم)

مدال طلا قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۴ (۶۶ کیلوگرم)

مدال طلا قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۴ (۶۶ کیلوگرم)

مدال طلا جام تختی ۲۰۱۵ (۷۰ کیلوگرم)

مدال طلا جایزه بزرگ پاریس ۲۰۱۵ (۷۰ کیلوگرم)

مدال نقره جایزه بزرگ پاریس ۲۰۱۶ (۷۴ کیلوگرم)

مدال نقره جام مدوید ۲۰۱۶ (۷۴ کیلوگرم)

مدال طلا بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ (۸۶ کیلوگرم)

افتخارات تیمی حسن یزدانی

جام جهانی کشتی

قهرمان ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷

افتخارات شخصی حسن یزدانی

مرد سال ورزش مازندران ۱۳۹۵

بهترین ورزشکار مرد سال ایران ۱۳۹۵

بهترین کشتی‌گیر آزادکار سال ۱۳۹۵ ایران

بهترین کشتی‌گیر مرد جهان در سال ۲۰۱۷

بهترین ورزشکار مرد سال ایران ۱۳۹۶

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان