سورپرایز شگفت انگیز ایران خودرو و سایپا؛ امروز | شنبه روزی خاص برای خریداران خودرو

آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن قطعه‌سازان درخصوص پیش‌بینی قیمت‌ ها گفت: وعده وزیر صمت بنا بر حذف قرعه‌کشی، بنا بر اصلاح قیمت‌ها و افزایش تولید است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

دبیر انجمن قطعه سازان گفت: به مردم پیشنهاد می‌کنیم در زمان اجرا شدن این طرح، در خرید خودرو تا زمان ثبات قیمت خودرو دست نگه دارند.

آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن قطعه‌سازان درخصوص پیش‌بینی قیمت‌ ها گفت: وعده وزیر صمت بنا بر حذف قرعه‌کشی، بنا بر اصلاح قیمت‌ها  و افزایش تولید است.

او افزود: با اصلاح قیمت، محصولات ایران‌خودرو با کاهش قیمت مواجه خواهد شد. قیمت محصولات سایپا نیز به قیمت کارخانه نزدیک می‌شود.

محبی نژاد تاکید کرد: پیشنهاد ما به دولت این است که این طرح را سریعا اجرا کنند. همچنین به مردم پیشنهاد می‌کنیم در زمان اجرا شدن این طرح، در خرید خودرو تا زمان ثبات قیمت خودرو دست نگه دارند.

در پی تصویب فروش هفتگی خودرو از سوی وزارت صمت، فروش فوق العاده ۴ محصول گروه صنعتی ایران خودرو، با موعد تحویل سه ماهه، از ۳۰ آذر به مدت سه روز به اجرا گذاشته شده است.

سایر فروش‌هایی که به صورت مستمر و هفتگی ادامه خواهد داشت، سه شنبه‌های هر هفته خواهد بود.در طرحی که از روز سه‌شنبه به اجرا درآمده، ۴ محصول ۲۰۷ دستی، رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک از طریق قرعه کشی عرضه خواهد شد.قرعه کشی این طرح صبح روز شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان