رمزگشایی پرونده قتل در چهارشنبه سوری

وی افزود: بررسی‌های اولیه کلانتری ۲۲ مهرشهر حاکی از آن بود که این نوجوان در اثر برخورد مواد منفجره به سرش مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود که علی رغم تلاش کادر درمان، اما نامبرده به دلیل شدت جراحت وارده همان شب جان خودش را از دست داده بود

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: در پی فوت مشکوک یک نوجوان ۱۶ ساله در منطقه مهرشهر کرج در چهارشنبه آخر سال ۹۹، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کلانتری ۲۲ مهرشهر حاکی از آن بود که این نوجوان در اثر برخورد مواد منفجره به سرش مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود که علی رغم تلاش کادر درمان، اما نامبرده به دلیل شدت جراحت وارده همان شب جان خودش را از دست داده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان پس از چندین ماه تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی قاتل این پرونده که نوجوانی ۱۷ ساله بود شدند و با توجه به متواری شدن متهم از استان البرز، با تحت نظر قرار دادن و ردزنی تحرکات اطرافیان او، مخفیگاه وی را در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی و پس از دریافت نیابت قضائی او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به صراحت به انجام قتل به وسیله زدن مواد منفجره به سر مقتول اعتراف کرد، تصریح کرد: دست خود قاتل نیز به دلیل استفاده از مواد منفجره از ناحیه مچ قطع شده است.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل این پرونده و ارسال آن به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: دوران نوجوانی و جوانی دارای هیجاناتی است که اگر این هیجانات توسط خود شخص و خانواده او کنترل نشود، باعث ایجاد حوادث غیرقابل جبران این چنین می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان