محسن رضایی متولی رمزارزها در ایران شد

پور ابراهیمی اذعان داشت این جلسه با حضور معاون اقتصادی رییس جمهور، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رییس کل بانک مرکزی برگزار شد. وی تصریح کرد:

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

محمدرضا پور ابراهیمی گفت: دولتمردان عملا به موضوع رمز ارزها ورود کرده‌اند و معاون اقتصادی رییس جمهور هم متولی این موضوع در دولت شده است.

پور ابراهیمی اذعان داشت این جلسه با حضور معاون اقتصادی رییس جمهور، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رییس کل بانک مرکزی برگزار شد. وی تصریح کرد:

دولتمردان عملا به موضوع رمز ارزها ورود کرده‌اند و معاون اقتصادی رییس جمهور هم متولی این موضوع در دولت شده است. ما اقدامات خود در این بخش را به دولتمردان عرضه و گزارش آن‌ها را در این بخش اخذ کرده‌ایم.

این نماینده مجلس افزود اقدامات کمیسیون در زمینه رمز ارزها در جریان است. از این رو دولتمردان به ما گفته‌اند که ما در این زمینه قانون‌گذاری کنیم و به همین جهت ما متنی را در کمیسیون در این بخش آماده کرده‌ایم و به دولت گفتیم که در این بخش آئین‌نامه‌های لازم را تدوین کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت دیگر در این بخش لایحه نخواهد داد، گفت:

اگر لازم باشد این مسئله می‌تواند مدنظر قرار گیرد. با این حال ارائه لایحه در این بخش حتما زمان‌بر است و بهتر است که ما طرحی در این بخش ارائه دهیم.

پورابراهیمی افزود:

اگر ما روی محتوای اصلی موضوع فعالیت رمزارزها توافق داشته باشیم، دیگر فرقی ندارد اسم آن چه باشد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس قبلا در خصوص تشکیل کارگروهی مشترک برای نهایی کردن طرح‌ها و لوایح اقتصادی مانند طرح رمز ارزها بین مجلس و دولت خبر داده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان