سحر قریشی | بیوگرافی سحر قریشی

شغل جدید سحر قریشی غوغا کرد

سحر قریشی یکی از هنرمندانیست که در چند وقت اخیر حواشی زیادی در موردش در فضای مجازی منتشر شده است ادامه را در مطلب زیر بخوانید

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سحر قریشی یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی است که در سالهای اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است.سحر قریشی دو بار ازدواج کرده و هر دو بار جدا شده است .شهرت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان زیاد شد .سحر قریشی اخیرا در موزیک ویدئو ماکان بند همکاری کرده و حواشی زیادی بعد از پخش این کلیپ در فضای مجازی منتشر شد.

سحر قریشی

زندگینامه سحر قریشی

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است .تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد بازیگری شد حالا تجربه چند رابطه عاشقانه دارد و برادرش سپهر ، بسیجی ژورنالیست است

علاقه کودکی سحر قریشی

علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد زمانی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم.آن وقت ها همه می گفتند ، سحر یک روزی بازیگر می شود.اولین بار سال 1388 در 20 سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقم در تست بازیگری حاضر شدم و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفتم. در این فیلم نقش سایه را کنار امیر جعفری و سارا خوئینی ها بازی کردم .

سحر قریشی

شهرت سحر قریشی با سریال دلنوازان

سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» برای نقش یلدا معرفی شد. به این ترتیب با پخش این سریال از 4 مهر 88 در کنار چهره های نوظهور دیگری چون شاهرخ استخری و سمانه پاکدل به اوج شهرت رسید. سحر قریشی با بازی در فیلم رسوایی 2 در نقش یک خبرنگار بسیار درخشید.

ازدواج اول  سحر قریشی تا طلاق

سحر قریشی اولین بار سال 1383 در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد.

سحر قریشی

صحبتهای همسر اول سحر قریشی

مهران اخوان ذاکر: پس از پخش سریال «دلنوازان» ، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد.شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم.مهران اخوان ذاکر در مورد تحصیلات سحر قریشی می گوید: همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد ، به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است.

ازدواج موقت سحر قریشی  با امید علومی

در سال 1395 بود که خانم قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را رسانه ای کرد و در این رابطه گفت: من به هر حال در شرایطی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.آشنایی سحر و امید علومی در فیلم «دریا کنار» سال 1393 شروع شد ، امید علومی علاوه بر خوانندگی و ساخت موسیقی فیلم ، کنار سحر قریشی نیز بازی کرد.در نهایت چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و خانم بازیگر رسما در یک گفتگو اعلام کرد مجرد بوده و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

رابطه  سحر قریشی با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد. با این حال انتشار فیلم لو رفته از آنها در قطر و سپس عکس های دونفره آتیله ای مشخص کرد خبر کذب نبوده و این دو باهم رابطه داشتند که به ازدواج ختم نشده است.

سحر قریشی

روزمرگی های سحر قریشی

اهل رژیم غذایی هستم و از طرف پدر و مادر ، ژن چاقی دارم ، قدم 170 سانتی ‌متر و وزنم 58 کیلوگرم است اما به شدت مراقب وزنم هستم.یک دوره‌ بود که خیلی ورزش می‌ کردم اما الان وقت نمی‌ کنم و فقط رژیم می‌ گیرم و گریه می‌ کنم.امروز من به نوعی پسر خانواده هستم ، سپهر برادرم گاهی اوقات من را به شوخی داداش سیا صدا می‌ کند ، به نوعی مثل برادرش شده‌ ام.دلیل اصلی‌ اش شاید چون صبح می‌ روم سرکار و شب بر می گردم یا اینکه خیلی سرم در حساب و کتاب است .برادرم به این عرصه علاقه ندارد من خیلی دوست دارم که سپهر هم وارد بازیگری شود ، بارها با او در این‌ باره صحبت کرده‌ ام ولی خودش علاقه‌ ای به این کار ندارد.سپهر بعنوان عکاس و خبرنگاز فعالیت می کند و مدتی در سوریه حضور داشت ، او از طرفداران دو آتیشه ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بود.

سحر قریشی

برند اختصاصی لباس سحر قریشی

مدتیست برند لباسی به اسم کمد را ثبت کردم ، تمام طرح‌ ها و لباس‌ ها آماده ارائه هستند ولی فعلا دست نگه داشته‌ تا طراحی‌ ها به سبک و مدل خودم هستند .

کتاب های مورد علاقه

هیچ علاقه‌ ای به کتاب ندارم ، بعد از بازیگری برای پیشرفت کار خودم به سمت مطالعه رفتم اینکه به اطلاعاتم اضافه کنم و بتوانم از یکنواختی بازی خارج شوم. عاشق کتاب‌ های روانشناسی هستم ، سه سال دوره خودشناسی و اسطوره‌ شناسی گذراندم.

سحر

سحر قریشی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان