جنجال جدید مینا وحید| مینا وحید با عشق جدیدش

مینا وحید در فیلم دوران عاشقی در مقابل شهاب حسینی بازی کرده است و در این فیلم او به عنوان زن صیغه ای شهاب حسینی است که از او باردار می شود و شهاب حسینی این بچه را قبول نمی کند

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مینا وحید با بازی در سریال بانوی عمارت بسیار شهرت یافت.او همچنان با بازی در فیلم دوران عاشقی در مقابل شهاب حسینی بیش از پیش شناخته شد.مینا وحید اطالتا گیلانی است و سالها پیش عاشق شده اما منجربه ازدواج نشده.مینا وحید یکی از بازیگران بی حاشیه سینما ایران است.مینا وحید بارها بخاطر پوشش عجیبش مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

مینا وحید

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 17 مردادماه سال 1366 در رشت متولد شد.این هنرمند جوان کشورمان در خانواده ای پنج نفره بزرگ شد و یک خواهر و یک برادر دارد. پدرش تاجر بود که خرداد سال 1395 فوت کرد و مادرش فرهنگی می باشد.

پدر مینا وحید مخالف بازیگر شدن او بود و اعتقاد داشت که بازیگری آخر و عاقبت ندارد اما با دیدن فیلم دوران عاشقی تصمیمش عوض شد و به دخترش افتخار کرد.مینا وحید فارغ التحصیل فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنری و معماری می باشد.مینا وحید تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تئاتر ادامه داد و با تحصیلات آکادمیک وارد دنیای بازیگری شد.

درگذشت غم انگیز پدر مینا وحید

پدر مینا وحید سالهای به بیماری سرطان مغز استخوان مبتلا بود و بعد از تحمل 12 سال رنج بیماری، اردیبهشت ماه سال 95 درگذشت. فوت پدر برای مینا وحید با شوک بزرگ روحی همراه بود و باعث شد تا یک سال و نیم از دنیای بازیگری فاصله بگیرد.

ماجرای ازدواج و عاشقی مینا وحید در جوانی

مینا وحید بازیگر کشورمان تا به این زمان ازدواج نکرده و مجرد است.مینا وحید در دوران جوانی و در حالی که تنها 19 سال داشت وارد یک رابطه عاشقانه شد اما پدرش زود متوجه این موضوع شد و گوشی تلفن همراهش را از او گرفت و با وجود اینکه خانواده آن پسر به خواستگاری مینا وحید هم آمدند اما پدرش مخالف ازدواج زودهنگام بود و ماجرا بی سرانجام ماند.وی فعالیت خود را از زمان دانشجویی با تئاتر شروع کرد و بعدها از طریق یکی از دوستان نویسنده اش به کار سینمایی معرفی شد اما بخاطر استرس در تست رد شد.

مینا وحید

مینا وحید یکی از بازیگرانی است که به پوشش های جنجالی علاقه مند است و در جشنواره فیلم فجر با لباسی ظاهر شد که تعجب همه را برانگیخت و حاشیه ساز بود.این بانوی هنرمند بعد از اعتراض های متعدد و حواشی ایجاد شده در خصوص لباس جنجالی اش اعلام کرد که هزینه دوخت لباس را به زلزله زده های کرمانشاه داده و به جای دوخت یک لباس، یک پارچه پالتویی را دور خود پیچیده و به جشنواره فجر رفت.

بازیگری مینا وحید

اولین تجربه اش با تله فیلم تلویزیونی ساعت به وقت صفر در سال 1390 به کارگردانی احمد مودنی بود که در عید نوروز آن سال از شبکه یک به نمایش در آمد.فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان باعث شد که معروف شود و این فیلم کاندادای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد. مینا وحید در این فیلم با بازیگرانی چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی و فرهاد اصلانی همبازی بود.در سال 1386 که 20 ساله بود با فیلم «آتش سبز» به کارگردانی محمدرضا اصلانی در نقش دوست ناردانه اولین بار جلوی دوربین رفت.با این حال اولین تجربه حرفه ای او بازی در فیلم «ساعت به وقت صفر» سال 1390 بود که در عید نوروز آن سال از شبکه یک به نمایش درآمد..او در فیلم کفشهایم کو؟ و هایلایت هم ایفای نقش کرده است.شهاب حسینی با فیلم هزارتو و مینا وحید با فیلم بعد از تو جایزه بهترین بازیگر مرد و زن سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو را از آن خود کردند.

مینا وحید

شایعه رابطه مینا وحید و رضا کیانیان

سال 1394 بازی مینا وحید در فیلم «کفش هایم کو؟» بعنوان دختر رضا کیانیان حسابی جنجال برانگیز شد چرا که در طول فیلم سکانس هایی از لمس دست وجود داشت.در ابتدا این فیلم هم نوشته شده بود: در طول فیلم دست هایی که رضا کیانیان را لمس می کند ، دستان واقعی همسر ایشان هستند.همین عبارت هم باعث شد شائبه ازدواج ایشان با آقای کیانیان منتشر شود که صحت نداشت.

مینا وحید

لباس های خاص مینا وحید

مینا وحید یکی از بازیگرانی است که به پوشش های جنجالی علاقه مند است و در جشنواره فیلم فجر با لباسی ظاهر شد که تعجب همه را برانگیخت و حاشیه ساز بود.این بانوی هنرمند بعد از اعتراض های متعدد و حواشی ایجاد شده در خصوص لباس جنجالی اش اعلام کرد که هزینه دوخت لباس را به زلزله زده های کرمانشاه داده و به جای دوخت یک لباس، یک پارچه پالتویی را دور خود پیچیده و به جشنواره فجر رفت.به طور کلی میتوان گفت که مینا وحید علاقه زیادی به پوشش های خاص و پرحاشیه دارد.

مینا وحید

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • ماما ن مینا وحید
    1

    عزیزم مادر قربونت برم ❤️

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان