رسوایی بزرگ برای آقای رئیس / او روانه زندان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه در ادامه مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با هرگونه فساد اداری،‌ یکی از مدیران‌کل با عنوان اتهامی ارتشاء و اختلاس بازداشت شد، اظهار داشت: ‌با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران و ورود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، در این ‌ارتباط‌ پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی تشکیل و در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در ادامه مبارزه با فساد اداری‌ مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرایی مازندران به جرم اختلاس و ارتشاء توأم با جعل بازداشت شد.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه در ادامه مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با هرگونه فساد اداری،‌ یکی از مدیران‌کل با عنوان اتهامی ارتشاء و اختلاس بازداشت شد، اظهار داشت: ‌با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران و ورود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، در این ‌ارتباط‌ پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی تشکیل و در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

‌وی با بیان اینکه بنا به تحقیقات اولیه و مستندات موجود در پرونده و جرایم متعدد؛ متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، از برخورد قاطع و بی‌اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف همواره اولویت دستگاه قضایی استان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان