بورس امروز سبز می‌شود یا قرمز؟

معاملات روز شنبه در بازار سهام خوش بینانه دنبال می شود؛ معامله گران تاکید دارند حرکت روبه جلوی شاخص باتوجه به موقعیت شکل گرفته در سمت تقاضا ممکن و محتمل است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بورس بازان امیدوارند خریداران در سمت تقاضا، شاخص را به جلو حرکت بدهند.

معاملات روز شنبه در بازار سهام خوش بینانه دنبال می شود؛ معامله گران تاکید دارند حرکت روبه جلوی شاخص باتوجه به موقعیت شکل گرفته در سمت تقاضا ممکن و محتمل است.

معامله گران بورس خوش بین شدند

البته اهرم های رشدی دلار و کامودیتی ها در روز شنبه باز هم غیرفعال است اما آنچه می تواند بازار را در روز شنبه روبه جلو ببرد، خوش بینی معامله گران ناشی از تقویت موقعیت خریداران در سمت تقاضاست.رفتار معامله گران بورسی نشان می دهد بازار در یک وضعیت با ثباتی حرکت نمی کند و همین بی ثباتی می تواند بازار را متلاطم و نوسانی کند.

شاخص های عملکردی روز چهارشنبه به نفع خریداران به پایان رسید و به نظر می رسد در معاملات روز شنبه معامله گران رفتار روز چهارشنبه با قوت بیشتری دنبال کنند.

پول حقیقی وارد بورس می شود؟

در مختصات کنونی توان سمت تقاضا بالا ارزیابی می شود و نشانه های ورودی پول حقیقی ها به احتمال قوی در روز شنبه دنبال شود. با این وصف در صورت تداوم موقعیت کنونی، خریداران دوباره می توانند شاخص را به جلو حرکت دهند.

تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که بازار سهام در روز شنبه به احتمال قوی با حرکت روبه جلوی شاخص روبه رو شود. مهمترین دلیلی که می تواند شاخص را به پیش راند، رفتار بورس بازان در سمت تقاضاست که با توان بیشتری احتمالا در معاملات حاضر می شوند.

البته بازار در روز شنبه در انتظار اهرم هایی هم خواهد بود که کمک می کند بازار مسیر صعود را هموارتر دنبال کند. خاموش بودن سیگنال دلار و کامودیتی ها در روند بازار، شرایط برای پایداری وضعیت رشدی بازار سهام را سخت می کند اما فروشندگان در سمت عرضه همچنان توان بالایی برای تحت فشار گذاشتن خریداران در سمت تقاضا را دارند.

با تمام این اوصاف، بازار به سیگنال بازارهای رقیب هم بی توجه نخواهد بود و حرکت نرخ سود بانکی و برنامه فروش اوراق بدهی دولت در فرابورس را با جدیت بیشتری پیگیری می کند.

معاملات شنبه اگر در همان کانال ۱.۴ میلیون و روبه جلو دنبال شود، میتواند برای روزهای بعد سیگنال قوی تر ارسال کند.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان