اردشیر زاهدی درگذشت

اردشیر زاهدی اخیرا در یک گفت وگو با شبکه خبری بی بی سی درباره سردار سلیمانی گفته بود: قاسم سلیمانی یک سرباز وطن‌پرست بود. سفیر رژیم پهلوی در آمریکا چندسال پیش در یک یادداشتی که در نیویورک تایمز منتشر کرد به سیاست های ترامپ درباره ایران تاخت و آن را قلدرمابانه و بدون شناخت درست از تاریخ چندین هزار ساله کشور ایران دانسته بود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 اردشیر زاهدی وزیر خارجه دوران پهلوی و آخرین سفیر رژیم پهلوی در ایالات متحده در سن ۹۳ سالگی در سوئیس درگذشت. اردشیر زاهدی از افراد بسیار نزدیک به محمدرضا شاه پهلوی و داماد سابق او بود.

اردشیر زاهدی اخیرا در یک گفت وگو با شبکه خبری بی بی سی درباره سردار سلیمانی گفته بود: قاسم سلیمانی یک سرباز وطن‌پرست بود. سفیر رژیم پهلوی در آمریکا چندسال پیش در یک یادداشتی که در نیویورک تایمز منتشر کرد به سیاست های ترامپ درباره ایران تاخت  و آن را قلدرمابانه و بدون شناخت درست از تاریخ چندین هزار ساله کشور ایران دانسته بود.

زاهدی در آن یادداشت نوشته بود که "تاریخ به متجاوزان بیگانه آموخته است که از سودای در هم کوبیدن ایران دست بردارند. شتر در خواب بیند پنبه دانه. هیچ کس نمی‌تواند ایران را در هم بکوبد

منبع: صداو سیما

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان