اعتراف جنجالی دختر افغان درباره «تجاوز طالبان» | فیلم

طالبان می گوید: دختری که آمر جنایی حوزه‌ یازدهم را متهم به آزار جنسی کرده بود، بازداشت شد و اعتراف کرد که این کار را به تحریک یک خانم دیگر انجام داده است و اکنون پشیمان است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

دختری که ادعای آزار جنسی از سوی طالبان را مطرح کرده بود، اعتراف کرد که دروغ گفته است. این که تحت چه شرایطی این ویدئو ضبط شده است مشخص نیست.
انعام‌الله سمنگانی معاون سخنگوی طالبان گفت: دختری که آمر جنایی حوزه‌ یازدهم را متهم به آزار جنسی کرده بود، بازداشت شد و اعتراف کرد که این کار را به تحریک یک خانم دیگر انجام داده است و اکنون پشیمان است.
چند روز ویدئویی از دختری در افغانستان منتشر شد و او در حالی که چهره خود را پوشانده بود گفت که خواهر یکی از نظامیان دولت پیشین است و چند روز پیش توسط طالبان لت و کوب ‌و شکنجه شده است .
وی مدعی شد که طالبان، ابتدا وارد منزل شان شده پس از بازرسی منزل او را به زور به حوزه ۱۱ پلیس برده و‌ مدیر جنایی حوزه از او‌ مطالبه نا مشروع داشته است.
‌سعید خوستی، سخنگوی طالبان گفته بود که آماده است برای بررسی ادعای بدرفتاری با یک زن در کابل که می‌گوید افراد طالبان قصد تجاوز جنسی به او داشته‌اند، دادگاه علنی برگزار کنند.
مولوی محمد اسحق آمر مبارزه با جرایم جنایی حوزه یازدهم شهر کابل نیز گفت که ادعای تجاوز دختر کاملأ دروغ است. او گفت: آماده هستم در یک محکمه علنی بخاطر روشن شدن موضوع حاضر شوم. 
مولوی محمد اسحق افزود که من شریعت خواندیم و از جان، مال و ناموس مردم دفاع می‌کنم.

منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان