بازداشت عجیب فعال رسانه ای در مترو

جزئیات بازداشت یک فعال رسانه‌ای در متروی تهران

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

یک فعال رسانه‌ای در متروی تهران چرا بازداشت شد.

به منظور بررسی هویت فرد، درخواست ارائه کارت شناسایی کرده اما نامبرده بنا بر اظهارات خود از همکاری ممانعت کرده و همین امر باعث حضور طولانی وی گردیده و موضوع بازداشت ایشان به هیچ عنوان صحت نداشته است.

مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص انتشار خبر بازداشت دو ساعته فعال رسانه ای به اطلاع می‌رساند طی پیگیری موضوع و بنا بر اعلام یگان انتظامی مترو فردی اقدام به عکسبرداری از فضای داخلی مترو کرده که  توسط کارکنان انتظامات مترو مورد تذکر قرار گرفته اما به دلیل بی توجهی ایشان و به منظور کنترل اوضاع، نیروی پلیس حاضر در ایستگاه طرفین را به اتاق پلیس دعوت می نماید.

پلیس حاضر با در نظر گرفتن اینکه مترو یکی از نشانگاه های گروه های تروریستی  است و احتمال نفوذ عوامل آنها برای کسب اخبار و اطلاعات به منظور انجام حملات تروریستی وجود دارد. به منظور بررسی هویت فرد، درخواست ارائه کارت شناسایی کرده اما نامبرده بنا بر اظهارات خود از همکاری ممانعت کرده و همین امر باعث حضور طولانی وی گردیده و موضوع بازداشت ایشان به هیچ عنوان صحت نداشته است.

گفتنی است مترو یکی از اماکن مهم کشور بوده و برابر روش جاری موجود هرگونه عکسبرداری از آن نیاز به اخذ مجوزهای لازم از شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه داشته که فعال مذکور ضوابط و مقررات شرکت را رعایت نکرده و با در نظر گرفتن عدم همکاری وی در خصوص تابعیت و هویت وی احتمال نفوذی بودن متصور بوده است.

لازم به توضیح است روزانه مجوز عکسبرداری و تصویربرداری برای گروه های مختلف خبری، فرهنگی و سینمایی  با هماهنگی های لازم از سوی روابط عمومی و حراست انجام می‌شود و تمامی فعالان خبری در این سال ها به خوبی به این موضوع اذعان دارند و در صورت نیاز به تهیه عکس و فیلم با هماهنگی قبلی و دریافت مجوز می توانند فعالیت کنند.

منبع : رکنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان