حامد آهنگی | شب آهنگی حامد آهنگی

رقص حامد آهنگی

فیلم رقص جالب و دیدنی حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی در برنامه شب آهنگی در فضای مجازی دست به دست می شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

حامد آهنگی کمدین ایرانی است. حامد آهنگی فعالیتش را از شبکه باران شروع کرد. جنگ شب‌ های کوروش از محبوبترین برنامه های حامد آهنگی است . حامد آهنگی برنامه شب آهنگی را در دست اجرا دارد. در ادامه میتوانید فیلم رقص حامد آهنگی را ببینید.

بیوگرافی حامد آهنگی

حامد آهنگی متولد 17 تیر سال 1358 در شهرستان بندر انزلی است استدآپ کمدین ایرانی است. حامد ا سال 72 فعالیت هنری اش را شروع کرد. او از سال 1380 در جنگ های شبانه نمایش کمدی اجرا می کرد و در سال 1381 شورع به ار در شبکه باران کرد.

او مدرک لیسانس دارد و دکترای افتخاری بازیگری هم دارد و نویسندگی هم می کند.

شروع کار هنری حامد آهنگی

حامد آهنگی

کار هنری خود را از سال 1372 با گروه های نمایشی در بندر انزلی شروع کرد. باحضور در نمایش درام به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزی استان توانست جایزه بازیگری بگیرد همین اتفاق باعث شد جدی تر به هنر بازیگری بپردازد.

از سال 1380 تاکنون در جنگهای شبانه زیادی به عنوان استندآپ کمدین حضور داشت. نمایشهای کوتاه طنز زیادی را نوشته و کارگردانی کرده است مانند سفر پرماجرا ، کنکور ، ماهواره 1و2 ، کلاس درس ، داماد تصادفی ، منشی قلابی و ده ها نمایش دیگر.

در این سالها به دعوت خیلی از ارگان های دولتی و خصوصی جهت اجرای نمایش به شهرهای مختلف کشور سفر کرده است. از سال 1381 همکاری خود را با صدا و سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد و همزمان با اجراهای تئاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرده است. او علاوه بر بازیگری کار فیلمنامه نویسی کارگردانی و نمایشنامه نویسی نیز می کند.

شروع به کار در تلویزیون حامد آهنگی

حامد آهنگی

از سال ۱۳۸۱همکاری خود را با صد او سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد وهمزمان با اجراهای تئاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرد. مدتی در یکی از آموزشگاه‌ های بازیگری در شهر رشت به مدیریت استاد فرهاد پاک‌سرشت به عنوان مدرس حضور داشت. از اواخر سال ۱۳۸۹در ویژه برنامه برترین‌های شبکه جام جم که در شهر شیراز برگزار می‌شد حضور داشت و چند اجرا داشت، همان‌ جا بود که توسط یکی از خوانندگان خوش صدای کشور حمید خندان بابت اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد و از سال ۱۳۹۰کارش را در جزیره آغاز کرد و تاکنون هرشب در سالن‌های مختلف اجرا داشته‌است و بطور میانگین تاکنون در جزیره کیش بیش از ۱۲۰۰ اجرا داشته‌ است. هم‌اکنون نیز در خدمت گروه هنری شرکت شانتیک با تهیه کنندگی بابک تانیش می‌باشد که جمعی از بهترین هنرمندان را در کنار هم دارد.

حامد آهنگی در 7 دی سال 1395 در برنامه طنز خندوانه حضور پیدا کرد و به اجرای کمدی پرداخت که برنامه او با استقبال روبرو  شد.

شب آهنگی حامد آهنگی

حامد آهنگی

برنامه شب‌آهنگی برنامه‌ای لذت‌بخش، پر از خنده و شوخی و بازی‌های جذاب با حضور هنرمندان محبوب کشور است که حامد آهنگی مجری گری این برنامه را به عهده دارد.

جُنگ شب‌های کوروش

یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌ هایی که حامد آهنگی در آن به اجرای کمدی پرداخته‌ است جنگ شب‌ های کوروش است. محل برگزاری این جنگ شبانه پردیس سینمایی کوروش است که همواره با استقبال خوبی همراه بوده‌ است.

ازدواج حامد آهنگی 

حامد آهنگی

حامد آهنگی با خانمی به نام صفورا آغاسی که یکی از بازیگران تئاتر است ازدواج کرده است. این دو بازیگر در یک کار مشترک با هم آشنا شده اند و یک پسر به نام آراد دارند که 6 ساله است.

فعالیت های حامد آهنگی 

مدتی را در یکی از آموزشگاه های بازیگری در شهر رشت به مدیریت استاد فرهاد پاک سرشت بعنوان مدرس حضور داشت و تجربه خود در این حوزه را به هنرجوهای علاقمند انتقال می داد.

با اینکه شوخی های حامد آهنگی مناسب قاب تلویزیون نبود اما  اوخیلی زود خود را با چارچوب این رسانه هماهنگ کرد و از سال 1395 کمدین ثابت برنامه خندوانه شد.

ورود به سینما 

حامد آهنگی

 من اولین تجربه بازیگری ام در سینما را سال 1398 با فیلم «چند میگیری گریه کنی 2» تجربه کردم که این فیلم 14 سال بعد از قسمت اول آن ساخته شد.

در این فیلم نقش روضه خوان را بازی کردم که فکر می کنم کار خوبی از آب درآمده است.

از خرداد 1399 حامد آهنگی سری دوم مسابقه تلویزیون شوتبال را در کنار مبینا نصیری برعهده گرفت.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • علیرضا
    0

    بهترین کمدین ایران...واقعا بهترینی😍✋🏻

    با آرزوی موفقیت انشالله همیشه سالم باشی حامد جان❤😍

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان