حمله اوباش خیابانی به پلیس با اسید

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی که در تعقیب و گریز اقدام به اسید پاشی به سمت ماموران پلیس کرده بود خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر درگیری مسلحانه در خیابان شهید مصطفی خمینی، ماموران واحد گشت کلانتری ۱۱۳ بازار، به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری بازار با حضور در صحنه ۲ نفر را حین درگیری با سلاح سرد مشاهده کردند که یکی از طرفین درگیری از ناحیه انگشت دست چپ مصدوم شده و ضارب نیز به محض مشاهده واحد گشت متواری شد و تعقیب و گریز وی توسط ماموران آغاز شد.
سرهنگ امیری گفت: پس از تعقیب و گریز متهم، وی که راه فراری نداشت، اقدام به اسید پاشی به سمت ماموران کرد و افسر تیم عملیات با رعایت قانون بکارگیری سلاح ، از اسلحه خود استفاده و اقدام به تیراندازی کرد و در نهایت متهم از ناحیه پای چپ مصدوم و زمین گیر شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح کمری زیگزائور به همراه ۱۳ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد و متهم به همراه فرد مضروب و ماموران گشت عملیات کلانتری بازار به دلیل اسیدپاشی که کرده بود به مرکز درمانی منتقل و تحت مداوای پزشکان قرار گرفتند و پرونده پس از تکمیل بررسی‌های انتظامی جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارجاع خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان