فرزندکشی مادر بی‌رحم + اعتراف

زن جوان بعد از اینکه همسرش از خانه خارج شده اقدام به قتل دو کودک خود کرده و سپس خودزنی کرده اما کودکانش جانشان را از دست دادند و خودش زنده ماند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

زن جوان که سابقه بیماری روانی داشته است در اقدامی هولناک دو کودک خردسال خود امیررضا ۴ ساله و دخترش فاطمیا ۶ ساله را با ضربات مرگبار چاقو به قتل رسانده است.

فرزندکشی توسط مادر سنگدل

ساعت ۷:۳۰ از خواب بیدار شدم، حالم خوب نبود. بچه‌ ها در هال بازی می‌ کردند. سراغ «فاطیما» رفتم، گفتم لباس‌ هایت را در بیاور، سه ضربه چاقو به سینه و گردنش زدم.
زن جوان متهم به قتل دو فرزندش که سابقه بیماری اعصاب و روان دارد بعد از رفتن شوهرش به محل کار از خواب بلند می‌شود و دو کودک خردسالش «امیررضا» ۴ ساله و فاطیما ۶ ساله- را با ضربات چاقو به قتل می‌ رساند.

تلخ‌ترین اعتراف زن جوان به قتل کودکانش

وی در نخستین بازجویی‌ های بازپرسی که ساعت‌ ها طول کشید، گفت: شوهرم ساعت ۷ از خانه بیرون رفت، بچه‌ ها در حالی که بازی می‌ کردند شروع به دعوا کردند یک باره به آشپزخانه رفتم و به فاطیما گفتم لباست را در بیاور. وقتی که پیراهنش را درآورد دو ضربه چاقو به سینه و یکی به گردنش زدم.
این زن در ادامه اعترافاتش گفت: به پسرم (امیررضا) گفتم دراز بکش، با همان چاقو، یکی به شکمش و یکی دیگر به گردنش زدم. بچه‌ها در همان چند دقیقه از دنیا رفتند.

فرزندکشی توسط مادر روانی

این زن که سابقه بیماری اعصاب دارد، گفت: نمی‌ دانستم چکار می‌ کنم، دستم می‌ لرزید، چند ضربه با همان چاقو به سینه خودم زدم، ولی نتوانستم خودکشی کنم، به خواهرم «حکیمه» زنگ زدم و موضوع را به او اطلاع دادم.

متهم ادامه می‌ دهد: خواهرم حکیمه خود را به صحنه ‌رساند، با هم به خانه پدرمان رفتیم و پلیس را از موضوع باخبر کردیم.

به گزارش پرونده، ساعت ۱۱ ظهر روز جنایت مأموران پلیس همراه بازپرس در صحنه حاضر شدند و قاتل بازداشت شد.

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • ناشناس
    0

    چه مادر بی رحمی😥

  • حمیده
    0

    وااای چقدر سنگدل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان