عکس مزار ارشا اقدسی

تصویری از آرامگاه ابدی ارشا اقدسی در بهشت زهرا را مشاهده می‌کنید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

ارشا اقدسی بدلکار مشهور سینما و تلویزیون ایران که دچار سانحه بدی در لبنان شده بود درگذشت.مادر ارشا اقدسی طبق خواسته پسرش اعضای او را اهدا کرد.ارشا اقدسی دانشجوی انصرافی رشته تربیت بدنی از ایتالیا بود.ارشا اقدسی مسیر زندگی اش با مشورت پیمان ابدی تغییر کرد. ارشا اقدسی  در جریان همکاری با یک فیلم سینمایی خارجی در لبنان، هنگام ضبط صحنه چپ کردن ماشین، دچار سانحه جدی شده بود.
تصویری از مزار ارشا اقدسی بدلکار و هنرمند محبوب کشورمان را مشاهده می کنید. اقدسی چهارشنبه نهم مرداد ماه در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت دچار حادثه‌ شد و با وجود تلاش پزشکان ارشا اقدسی ۱۳ مردادماه، دار فانی را وداع گفت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
ارشا اقدسی

ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون که روز ششم مردادماه هنگام بدلکاری برای یک فیلم سینمایی در شهر بیروت دچار سانحه رانندگی شده و در بیمارستان بستری شده بود، به دلیل آسیب شدید ناشی از حادثه درگذشت. 
پیش از این اعلام شده بود که او صبح روز دوشنبه ۱۱ مردادماه تحت عمل جراحی سنگینی قرار خواهد گرفت اما یکشنبه شب علائم حیاتی او بسیار کاهش یافت و به همین دلیل عمل‌های جراحی صبح دوشنبه لغو شد و احتمال زنده ماندن او نیز زیر یک درصد اعلام شد. 
بنا به گفته پزشکان ضربه به گردن این هنرمند در هنگام تصادف به قدری شدید بوده که چند ثانیه خون و اکسیژن به مغز او نرسیده است. زمانی که ارشا اقدسی را به بیمارستان رساندند، قلب و تنفسش متوقف شده بود و او را احیا کرده بودند. 
ارشا اقدسی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران است. او در سال ۸۴ زمانی که که به عنوان مربی آی کیدو با کسب بورسیه تحصیل

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • ناشناس
    0

    روحش شاد

  • نیلوفر
    0

    خداوند رحمت کند خیلی جوان بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان