دروازه بان پرسپولیس در آستانه جدایی!

یکی از سوالات مطرح در فصل نقل و انتقالات تمدید قرارداد با پرسپولیس از سوی رادو یا ترک این تیم است. کدام یک از این دو اتفاق روی می دهد؟

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

رادوشویچ در سال های اخیر با وجود اینکه مرد شماره یک پرسپولیس نبوده ۵ قهرمانی متوالی به همراه تیم بدست آورده. او فصل گذشته نمی توانست اردوی تیم را ترک کند به این خاطر که جذب بازیکن خارجی توسط تیم های لیگ برتری ممنوع بود و او تنها می توانست به حضور خود در جمع سرخپوشان ادامه دهد که در میانه های راه گلایه هایی نیز از سوی این دروازه بان به وجود آمد و موجب مصاحبه های انتقادی از سوی او علیه ابراهیم شکوری و البته واکنش های این مدیر پرسپولیس شد. در نهایت هم چیز ختم به خیر شد و رادو به اردوی تیم برگشت تا در نهایت قهرمانی پنجم در لیگ برتر را به همراه تیم جشن بگیرد.

اما شرایط در فصل جدید برای او متفاوت است. او به هر تیمی لیگ برتری ملحق شود شانس زیادی برای بازی خواهد داشت. حتی ممکن است دستمزد بیشتری نسبت به تیم پرسپولیس دریافت کند. به این بهانه که در فصل پیش رو تیم های لیگ برتری قادر به جذب بازیکن خارجی جدید خواهند بود. هر چند این جابجایی خیلی آسان نخواهد بود. به این خاطر که او هم سهمیه لیگ برتری به حساب می آید و هم بازیکن بزرگسال و هم بازیکن خارجی. ادامه حضور در پرسپولیس یک فصل بی دردسر دیگه را برای او رقم خواهد زد. چرا که در بیشتر بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت می نشیند و شاید در برخی از بازی های جام حذفی فرصت حضور در میدان را پیدا کند. رادو در سال های اخیر یک ذخیره خوب برای علیرضا بیرانوند و حامد لک بوده است. البته حضور دروازه بان با کیفیتی چون رادو به موفقیت های علیرضا بیرانوند و حتی حامد لک کمک کرده است چرا که این دو به خوبی می دانستند در صورت لغزش درون دروازه تیم پرسپولیس جای خود را به رادو خواهند داد.

باید منتظر ماند و دید که رادو چه تصمیمی برای آینده خواهد گرفت. هر چند به نظر می رسد یحیی گل محمدی نسبت به ادامه حضور این دروازه بان در ترکیب تیمش راغب باشد.

منبع:‌ ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان