عکس سپیده خداوردی در کنار مادرش

عکسی تازه منتشر شده از سپیده خداوردی و لاله اسکندری در اینستاگرام را مشاهده می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سپیده خداوردی متولد سال 1360 و زاده شهر اراک است. سپیده خداوردی بازیگر تلویزیون ،نوازنده و مدرس موسیقی  نیز می باشد. سپیده خداوردی دارای یک پسر به نام سانیار است. سپیده خداوردی این روزها مشغول نقش آفرینی در سریال صبح آخرین روز در نقش همسر شهید شهریاری می باشد. سپیده خداوردی دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد.

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی در نقش همسر شهید مجید شهریاری

سپیده خداوردی زاده 6 اردیبهشت ماه 1360 در اراک بازیگر، نوازنده، مدرس موسیقی و شاعر ایرانی است .او از چهره های فعال در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام است .او در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصویری از گریم خود در این سریال را منتشر کرد.صبح آخرین روز جدیدترین ساخته حسین تبریزی است که به زندگی شهید مجید شهریاری می پردازد و سپیده خداوردی در این سریال ایفاگر نقش بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری است . در تانما این پست اینستاگرامی را ببینید.

سپیده خداوردی

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد 6 اردیبهشت 1360 بوده و دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی معدن و ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک می باشد.

سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه «بچه های خیابان» همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند: «ایستگاه بهشت» به کارگردانی نادر مقدس، «قهوه اسپرسو» به کارگردانی رضا بهشتی، «یک گوشه پاک و پرنور» به کارگردانی علی موذنی، «گیلعاد» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و… به ایفای نقش پرداخته است. 

او یک برادر کوچکتر از خود دارد که متولد 63 است و مهندسی معدن خوانده ولی شغلش نقاشی و مجسمه سازی است.

همسرش امین نظری است و یک پسر به نام سانیار دارد.

سپیده خداوردیسپیده خداوردی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان