سعید معروف برای همیشه به آمریکا رفت؟

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، پس از حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به کشور بازنگشت و به آمریکا رفت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که پس از باخت مقابل ژاپن با اشک‌هایش خبرساز شده بود، با حذف تیم ملی ایران به همراه دیگر بازیکنان به کشور بازنگشت و از توکیو به آمریکا پرواز کرد.
او که با چشمانی اشک‌بار زمین بازی ایران و ژاپن را ترک کرد، هنوز درباره دلایل تصمیم خود با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده است و سرنوشت ادامه همکاری او با تیم ملی نیز مشخص نیست.
سعید معروف یکی از مشهورترین والیبالیست‌های جهان است که در بازی‌های زیادی برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به میدان رفته است.

سعید معروف

باخت ایران از تیم‌های ملی کانادا و ژاپن که حذف تیم ملی ایران را به همراه داشت، حواشی زیادی برای والیبالیست‌ها و فدراسیون والیبال ایجاد کرد. به خصوص اینکه محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، پیش از اعزام تیم ملی به توکیو قول داده بود تیم اعزامی مدال طلا با خود به تهران بیاورد.
سعید معروف هنوز توضیح نداده است که آیا برای سپری کردن تعطیلات به آمریکا سفر کرده است یا اقامت او در این کشور همیشگی است.

سعید معروف

منبع:‌ فرارو

سعید معروف

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • ناشناس
    1

    واقعا باعث تاسف هست. فرقی بین اینا که از کشور می روند و اونایی که منافقانه به کشور ضربه می زنند نیست.

  • حسين
    1

    چه بي ادب. مثل ادم بيا ايران خداحافظي کن و بعد برو امريکا.بلخره پير شده و خيلي وقت کاپيتان است. يک تعدادي از واليباليستها همه سفرهاي خارجي رفتند اخر هم مثل فرهاد قايمي گفتند در واليبال مافيا وجود دارد. خودتون جزو همين مافيا بوديد.

  • حامد
    1

    خوشبحالت ،،بری دیگه برنگردی

  • ناشناس
    0

    به درد همان امریکا می خورد

  • محمدهادی مظلومی
    1

    این خائنین به وطن سرنوشت مناسبی ندارند و عاقبت به خیر نخواهند شد . با پول این کشور و ملت , پیشرفت کردند و حالا برای به اصطلاح خودشان ; ( یک زندگی راحت ,همراه با پیشرفت) ,پناه میبرند به دامن دشمن . واقعا خیلی نمک نشناسند . مگر ایران خار دارد و یا کم برای تو و امثال تو (مثل شهاب حسینی و....) مایه گذاشتند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان