شیوه متفاوت جدایی بازیکن با تعصب پرسپولیسی!

نحوه جدایی بازیکنان از جمع سرخپوشان در چند سال اخیر به سوژه جدید هواداران این تیم در فضای مجازی تبدیل شده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

با پایان یافتن لیگ برتر، فصل جاری فوتبالی برای تیم هایی که در مراحل پایانی جام حذفی حضور ندارند به اتمام رسیده است و این تیم ها وارد فضای نقل و انتقالاتی می‌شوند. پرسپولیسی ها هم که با شکست مقابل استقلال از رقابت های جام حذفی کنار رفته‌اند، پروسه نقل و انتقالات از حالا برای آنها آغاز شده است.
محمد حسین کنعانی زادگان هم که قرارادش با سرخپوشان به اتمام رسیده است، شب گذشته و بعد از پایان یافتن جشن قهرمانی این تیم در لیگ برتر جدایی خود را از باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی تایید کرد.
این اظهار نظر کنعانی زادگان هرگز برای هوادارن پرسپولیس ناراحت کننده نبوده است چرا که آنها جدایی مدافع ملی پوش تیم خود را از مدت ها قبل پیش‌ بینی می‌کردند.

به زعم هواداران پرسپولیس این اظهار نظر در این مقطع می‌تواند کار مدیران این باشگاه را برای یافتن جانشین وی راحت تر کند، چرا که اگر این بازیکن همانند شجاع خلیل زاده در روزهای پایانی نقل و انتقالات از پرسپولیس جدا شده بود، قطعا یافتن مدافعی در  طراز او برای سرخپوشان به مشکلی بزرگ مبدل می‌شد.
محمد حسین کنعانی زادگان که با پیشنهاد مالی هنگفت از لیگ ستارگان قطر روبرو شده است بدون متهم کردن هیچ یک از مدیران باشگاه پرسپولیس به کم کاری از سرخپوشان جدا شد.
این بازیکن تعصب خود را با عدم ایجاد حاشیه برای پرسپولیس نشان داد کاری که دیگر بازیکنان جدا شده از پرسپولیس در فصل قبل از انجام آن عاجز بودند و با بازی با احساسات هواداران حواشی بسیاری را برای سرخپوشان رقم زدندند.

منبع: شفقنا ورزشی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان