گریم داعشی هومن برق نورد! + عکس

هومن برق نورد عکسی با گریمی متفاوت در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بیوگرافی هومن برق نورد
همسر هومن برق نورد
زندگی نامه هومن برق نورد
هومن برق نورد بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون است. هومن برق نورد متولد دی ماه 1348 است. هومن برق نورد دارای دیپلم برق است. هومن برق نورد متاهل است و سال هاست که ازدواج کرده . هومن برق نورد در سریال های طنز بسیار خوش درخشیده است.

هومن برق نورد

بیوگرافی هومن برق نورد 

هومن برق نورد متولد 5 دی 1348 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.تا مقطع دیپلم رشته برق درس خوانده است، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس وارد ساخت ساز موسیقی شد حالا از مشهورترین بازیگران طنز تلویزیون است.

هومن برق نورد

همسر هومن برق نورد

وی ازدواج کرده و متاهل می باشد. چون هومن برق نورد دوست ندارد حریم شخصیش رسانه ای شود اطلاعات زیادی در مورد زندگیش در دسترس نیست.

هومن برق نورد

زندگی نامه هومن برق نورد

در یک خانواده با سه فرزند بزرگ شده است ، پدر بزرگ اش از مهاجران کشور باکو می باشد که نام فامیلی اشان را بخاطر علاقه به برق از ایازی به برق نورد تغییر دارد.یکی از خواهرانش کارگردان و دیگری استاد نقاشی ساکن خارج می باشد.

هومن برق نورد

شروع بازیگری با تئاتر

فعالیت خود را سال 1369 وقتی 21 ساله بود بدون تجربه قبلی از تئاتر شروع کرد ، می گوید زندگی هنری ام را مدیون مجید جعفری هستم که در تئاتر بهم میدان داد.عاشق بازی های مرحوم خسرو شکیبایی هم هستم ، هر بار به تماشای بازی او می نشستم به نکات و تکنیک هایش متمرکز می شدم تا بازی درست را یاد بگیرم.

هومن برق نورد

شهرت

از سال 87 با سریال «اشک ها و لبخندها» دیده شد اما شهرت اش در سال 1389 با سریال «ساختمان پزشکان» در کنار بهنام تشکر شروع شد.او سپس با «چک برگشتی» ، «دزد پلیس» در سال 91 و سپس «دودکش» بسیار درخشید.

هومن برق نورد

لورل و هاردی ایران

از بازی هومن برق نورد و بهنام تشکر بیشتر بعنوان نسخه ایرانی لورل و هاردلی یاد می شود که کارهای درخشانی را در تلویزیون کنار هم بازی کردند.

هومن برق نورد

بزرگترین ترس زندگی

اینکه سکته کنم و نمیرم بزرگترین ترس زندگی ام است.دعایم برای خودم این است که خدایا به روزی نیفتم که دیگران مجبور به تر و خشک کردنم شوند اگر قرار است اتفاقی بیفتد بهتر است یکدفعه از دنیا بروم.

هومن برق نورد

بی نظمی

من بی نظم ترین فرد روی زمینم اگر کار نداشته باشم تا وقتی هوا روشن می شود بیدارم از آنطرف 2 بعد از ظهر از خواب بیدار می شوم.صبحانه مفصل می خورم و ساعت 11:10 شب شام می خورم.

هومن برق نورد

بیزاری هومن برق نورد از خوردن آبزیان

به هر غذایی علاقه دارم بشرطی که در آن تکه های گوشت نباشد.شدیدا از گوشت متنفرم و عاشق میرزا قاسمی، قرمه سبزی و خورشت قیمه هستم و باید بگویم شدیدا از غذاهایی که توسط آبزیان درست شده باشد بیزارم.

هومن برق نورد

بازیگرانم مورد علاقه

رابرت دنیرو ، آل پاچینو و آنتونی هاپکینز را دوست دارم و معتقدم دنیرو در همه فیلم هایش 100 درصد زندگی می کند و آل پاچینو در جایی از یک فیلم بازی خود را ارائه می دهد.

هومن برق نورد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان