|

فروش اقساطی ایران خودرو ویژه دی ماه | 90 روزه صاحب خودرو می شوید

فروش اقساطی ایران خودرو ویژه دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

فروش اقساطی ایران خودرو ویژه دی ماه | 90 روزه صاحب خودرو می شوید
کد مطلب : 42003

خبرنگار: علی طاهری

ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی و با اقساط ۶ ماهه آغاز شده است. بر اساس اطلاعیه جدید پیش فروش ایران خودرو موعد تحویل نیز ۹۰ روزه است. در ادامه جزییات کامل را بخوانید.

شرایط ثبت نام دنا پلاس بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به خودروی دنا پلاس اتوماتیک آپشنال است. بر اساس اطلاعیه  قیمت کارخانه ایران خودرو دی ۱۴۰۲ برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است. موعد تحویل خودروهای ایران خودرو برای این طرح ۹۰ روزه اعلام شده است. البته این در صورتی است که متقاضیان کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند. در غیراین صورت موعد تحویل دنا پلاس خرداد و تیرماه سال آینده خواهد بود. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

ایران خودرو

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام دنا

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی دتا پلاس تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرایط ثبت نام دنا پلاس بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

حداقل فاصله از آخرین خرید (تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه و سایر خودروسازان ۲۴ ماه میباشد.

ثبت نام دنا پلاس بدون قرعه کشی ۱۴۰۲ برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی میباشد.

انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در اولویت بندی به اشخاص ثالث ( حتی به صورت وکالتی  نیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع میباشد.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام هایما بدون قرعه کشی ۱۴۰۲، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه، لازم است از کارت های بانکی به نام خود استفاده نماید.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید.

امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

شرایط ثبت نام ایران خودرو دی 1402 /  زمان ثبت نام ایران خودرو

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان در بخش دوم اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک مربوط به زمستان ۱۴۰۲  قرار گرفته بود و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند دراین بخشنامه نسبت به ثبت نام دنا پلاس ۱۴۰۲  اقدام کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین