طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی ازدواج | با شروع آذرماه متولدین این ماه ها هم زندگی عاشقانه شان شروع می شود

طالع بینی آذرماه خود را برای آذرماه بخوانید .

کدخبر : 8824
سایت سرگرمی روز :

طالع‌بینی به معنای پیش‌بینی آینده یا تعبیر ستارگان و نجوم در مورد سرنوشت شخصی است. طالع‌بینی یک مجموعه از روش‌ها و دانش‌ها است که به کمک آن‌ها ممکن است تلاش کنید تا اطلاعاتی درباره آینده یا وضعیت فعلی یک فرد، یک موقعیت یا یک رویداد مشخص کسب کنید. جادوگران، استرولوژرها، خوانندگان کارت‌های تاروت، مشاوران روحانی و جوهر شناسان می‌توانند برخی از روش‌های طالع‌بینی را مورد استفاده قرار دهند. با این حال، باید به خاطر داشت که طالع‌بینی‌ها بیشتر بر پیش‌بینی بر اساس احساسات و تصورات شخصی به تمامی پایه‌ها و ارتباطات علمی نمی‌نشینند.

جوزا: انعطاف پذیری عاطفی(خردادماه)

در روزی که ماه با پولوکس می رقصد، جمینی ها دگرگونی عمیقی را در روابط عاشقانه خود تجربه خواهند کرد. از آنجایی که پولوکس ستاره غالب جمینی است، نزدیکی آن به ماه ارتعاشات این علامت را تقویت می کند. احساسات بالا می روند و جنبه های پنهان و احساسات مدفون را آشکار می کنند. بومیان علامت دوقلوها باید برای عبور از این گردباد احساسی انعطاف نشان دهند. روابط توسط این جزر و مد شدید کیهانی مورد آزمایش قرار خواهند گرفت، اما همچنین تقویت خواهند شد.

سرطان: بیدار کردن قلب(تیرماه)

صورت فلکی سرطان که توسط ماه اداره می شود، انرژی ارتعاشی تقویت شده را از این برخورد نزدیک با پولوکس دریافت می کند. این ماه نشان دهنده بیداری واقعی قلب برای بومیان سرطان خواهد بود، با عواطف در حال تکثیر و تشدید، و از سرطان ها دعوت می کند تا قلب خود را به طور گسترده باز کنند و از عشق در همه اشکال آن استقبال کنند. روز کشف، تجدید و پذیرش خواهد بود.

لئو: تجدید اعتماد به نفس(مردادماه)

لئو، تحت تأثیر غالب خورشید، تحت تأثیر این هم ترازی کیهانی بین ماه و پولوکس قرار خواهد گرفت. مسیر عشق برای لئوس را روشن می کند، حقایق عمیق را آشکار می کند و اعتماد به نفس مجدد را نسبت به خود و روابط تقویت می کند.

این ماه به لئوها نوید یک تحول در رابطه عشقی آنها را می دهد، تحولی که از طریق اعتماد به نفس بیشتر و افزایش ظرفیت برای دادن و دریافت عشق حاصل می شود. دوستان عزیز زودیاک فراموش نکنید که حتی اگر بهشت بر ما تأثیر بگذارد، ما بازیگران اصلی سرنوشت عشق خود باقی می‌مانیم.

از این ماه زیبا برای کشف این ابعاد جدید عشق که به روی شما باز می شود، استفاده کنید و در به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با ما دریغ نکنید. فردا برگرد تا بفهمی چگونه ستاره ها همچنان راهت را روشن می کنند. همیشه به یاد داشته باشید: همه ما از ستاره ها ساخته شده ایم.

منبع: Knothouseyarns.com
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: