|

تست هوش | معما

تست هوش | اگه چشمات مث عقاب بگو دست زامبی کجاست؟

در آزمون تشخیص دست زامبی چالش این است که نظر به شواهد موجود در تصویر تشخیص دهید دست متقلق به کدام زامبی است. در تصویر دو زامبی وجود دارد که بر سر یک دست با هم دعوا دارند. هر دو ادعا می کنند که دست مال او است! با این حال یکی از آنها صاحب واقعی دست است، اما کدامیک؟ آیا می توانید صاحب دست را شناسایی کنید؟

تست هوش | اگه چشمات مث عقاب بگو دست زامبی کجاست؟
کد مطلب : 41092

چقدر باهوش هستید؟ برای پاسخ این سوال راه های زیادی وجود دارد. کافی است به آن‌ها عمل کنید تا بفهمید چقدر باهوش و به روز هستید. یکی از راه های ساده برای محک زدن هوش انجام تست هوش، پازل ها و بازی های فکری است. زیرا دانشمندان می گویند هوش با میزان دقت و توجه رابطه مستقیمی دارد. امروز هم مانند روزهای دیگر شما را با یک ورزش ذهن جذاب به چالش می کشیم. پس با ما همراه باشید.

به تصویر نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید: کدام زامبی صاحب دست است؟ آزمون تشخیص دست زامبی راهی سرگرم کننده برای محک زدن هوش و مهارت های بینایی شما است. سازنده این تست تصویری می گوید که تنها افراد با ضریب هوشی عالی می توانند تشخیص دهند دست مال کدام زامبی است. شما چطور؟

قبل اینکه شروع کنید، پیشنهاد می کنیم خوب حواس تان را جمع کنید، زیرا این تست هوش سخت تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. اما به یاد داشته باشید جواب آزمون تشخیص دست زامبی در پایین صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دست متعلق به زامبی سمت چپ است، به تتوهای دست راست او نگاه کنید، هر دو دست تتوی مشابه دارد. بنابراین پاسخ آزمون تشخیص دست دست زامبی، زامبی سمت چپ تصویر است.

تست هوش

منبع:چشمک

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین