طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | متولدین این ماه ها توانایی نه گفتن ندارند

طالع بینی: بسیاری از ما با ابراز خواسته‌های خود و تعیین حد و مرز مشکل داریم. اما آیا می دانستید که علامت نجومی شما ممکن است با این سختی ارتباط داشته باشد؟

کدخبر : 8757
سایت سرگرمی روز :

طالع‌بینی به معنای پیش‌بینی آینده یا تعبیر ستارگان و نجوم در مورد سرنوشت شخصی است. طالع‌بینی یک مجموعه از روش‌ها و دانش‌ها است که به کمک آن‌ها ممکن است تلاش کنید تا اطلاعاتی درباره آینده یا وضعیت فعلی یک فرد، یک موقعیت یا یک رویداد مشخص کسب کنید. جادوگران، استرولوژرها، خوانندگان کارت‌های تاروت، مشاوران روحانی و جوهر شناسان می‌توانند برخی از روش‌های طالع‌بینی را مورد استفاده قرار دهند. با این حال، باید به خاطر داشت که طالع‌بینی‌ها بیشتر بر پیش‌بینی بر اساس احساسات و تصورات شخصی به تمامی پایه‌ها و ارتباطات علمی نمی‌نشینند.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که یک نفر را تحت فشار قرار دهید و مدام بله بگویید در حالی که واقعاً منظورتان نه است؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید.

آیا ممکن است علامت زودیاک شما بر ناتوانی شما در نه گفتن تأثیر بگذارد؟

به عنوان یک ستاره شناس، متوجه شده ام که برخی از نشانه ها بیشتر تمایل دارند که دیگران را کنار بگذارند، گاهی اوقات با هزینه خودشان. بیایید سه علامت زودیاک را که فقط نمی توانند نه بگویند کشف کنیم و دلایل آسمانی پشت آن را کشف کنیم.

به یاد داشته باشید، همانطور که میشل اوباما عاقلانه گفت، نه یک جمله کامل است. وقت آن است که قدرت خود را در آغوش بگیرید و یاد بگیرید که نیازهای خود را ابراز کنید.

1. ترازو - هارمونیزه کننده(مهرماه)

ترازوها که توسط زهره، سیاره عشق و هماهنگی اداره می شود، صلح جویان زودیاک هستند. بزرگترین آرزوی آنها این است که همه اطرافیان خود را راضی نگه دارند.

ترازوها به طبیعت دیپلماتیک خود معروف هستند و همیشه برای تعادل و هماهنگی تلاش می کنند. این ویژگی آن‌ها را میانجی‌های بزرگی می‌سازد، اما همچنین می‌تواند منجر به تمایل به قرار دادن نیازهای دیگران بر نیازهای خودشان شود.

به عنوان یک علامت هوا، ترازوها بسیار روشنفکر هستند و دائماً محیط خود را تجزیه و تحلیل می کنند. توانایی طبیعی آن‌ها برای دیدن دیدگاه‌های متعدد می‌تواند آن‌ها را برای ابراز نیازهای خود سخت کند. آنها ممکن است ترس داشته باشند که نه گفتن، تعادلی را که برای حفظ آن تلاش می کنند، برهم می زند.

اگر ترازو هستید، به یاد داشته باشید که تعیین حد و مرز نشانه خودخواهی نیست، بلکه مراقبت از خود است.

2. ماهی - همدلی(اسفندماه)

ماهی حوت، یک علامت آب که توسط نپتون اداره می شود، به دلیل همدلی و حساسیت عمیق خود شناخته شده است. آنها برخی از دلسوزترین و دلسوزترین افراد زودیاک هستند.

در حالی که این ویژگی آنها را به دوستان و شرکای خوبی تبدیل می کند، می تواند نه گفتن را برای آنها دشوار کند. ماهی‌ها اغلب متوجه می‌شوند که مشکلات دیگران را طوری می‌پذیرند که انگار خودشان هستند. تمایل آنها برای کاهش درد دیگران می تواند آنها را به تعهد بیش از حد و نادیده گرفتن نیازهای خود سوق دهد.

به عنوان یک ماهی، مهم است که به یاد داشته باشید که نمی توانید از یک فنجان خالی بریزید. نه گفتن در مواقعی که نیاز دارید نشانه بی توجهی نیست، بلکه نشانه عشق بالغانه و احترام به خود و محدودیت هایتان است.

3. سرطان - پرورش دهنده(تیرماه)

سرطان ها که ماه بر آنها حکومت می کند، پرورش دهندگان زودیاک هستند. آنها بسیار شهودی و دلسوز هستند و همیشه آماده اند تا گوش شنوا یا کمکی دراز کنند. تمایل طبیعی آنها این است که از دیگران مراقبت کنند، گاهی اوقات به بهای رفاه خودشان.

به عنوان یک نشانه آب، سرطان ها احساسات را عمیقاً احساس می کنند. آنها ممکن است از این بیم داشته باشند که نه گفتن به احساسات دیگران صدمه می زند یا باعث تعارض می شود. آن‌ها ترجیح می‌دهند خواسته‌ها و نیازهای خود را در بسته نگه دارند تا اینکه خطر ناراحت کردن کسی را داشته باشند.

اما به عنوان یک سرطان، مهم است که به یاد داشته باشید که تعیین حد و مرز باعث بی توجهی شما نمی شود. در واقع، می تواند روابط شما را سالم تر و متعادل تر کند.

منبع: Knothouseyarns.com
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: