فوری؛ آغاز فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی | بازپرداخت ۲ ساله! + لینک ثبت نام

فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد.

فوری؛ آغاز فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی |  بازپرداخت ۲ ساله! + لینک ثبت نام
کدخبر : 15207
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است که باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است.فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرضه میکند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرضه میکند.  در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه آبان ماه اعلام شد. طبق اطلاعیه این طرح مربوط به فروش اقساطی خودرو با بازپرداخت ۲ ساله است. در ادامه شرایط جدیدترین ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی را بخوانید.

شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به وانت آریسان دوگانه‌سوز است. بر اساس اطلاعیه با ۳ فقره چک می‌توانید در جدیدترین طرح ثبت نام ایران خودرو در آبان ماه شرکت کنید. موعد سررسید آخرین برگه چک نیز اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۴ است. قیمت وانت آریسان ثبت نامی ۳۸۳ میلیون تومان است و حداکثر ۴۵ روز پس از تکمیل پرونده تحویل متقاضیان خواهد شد. در این روش فروش صرفا چک‌های صیادی ( بنفش رنگ ) دارای کد صیادی ۱۶رقمی که عبارت «کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است. درج شده است» مورد پذیرش است.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو 1402

  •     به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.
  •     ارائه چک اقساط توسط شخص ثالث بلامانع است.
  •     شخص ثالث حداکثر مجاز به ارائه چک های اقساط دو نفر از متقاضیان است.
  •     ثبت نام اقساطی ایران خودرو برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

    امکان واریز وجه  ایران خودرو در یک تراکنش از طریق کلیه کارت‌های بانکی دارای قابلیت پرداخت مبلغ این خودرو، میسر است و لیکن با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است متقاضیان محترم تا پیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایند.

    با توجه به نوع فروش در این بخشنامه، از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

    امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی وجود ندارد.

    متقاضی باید در هنگام واریز وجه، از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده نماید.

    خودرو ثبت نامی از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده و استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

مهلت ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو آبان ۱۴۰۲ از ۴ آبان ماه آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

لینک سایت ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام زامیاد

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو ویژه وانت آریسان تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان