|

متقاضیان خودروهای سایپا نقره‌داغ شدند | افشاگری مسئولان خودروهای سایپا که جنجالی شد!

گروه خودروسازی سایپا در واکنش به انتشار خبر نقره داغ شدن متقاضیان سایپا توسط ایسکانیوز واکنش نشان داد.

متقاضیان خودروهای سایپا نقره‌داغ شدند | افشاگری مسئولان خودروهای سایپا که جنجالی شد!
کد مطلب : 40757

بعد از انتشار گزارشی با عنوان "متقاضیان خودروهای سایپا نقره‌داغ شدند" گروه خودروسازی سایپا جوابیه‌ای به شرح زیر ارسال کرده است:

پیرو انتشار مطلبی با عنوان " متقاضیان خودروهای سایپا نقره داغ شدند/ وعده تحویل زودتر یا احتمال افزایش قیمت‌ها؟" که در روز شنبه 06/08/1402 در خروجی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) قرار گرفته است، توضیح گروه خودروسازی سایپا به حضور ارسال می‌شود. خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه اقدام مقتضی صورت پذیرد.

گروه خودروسازی سایپا، پس از عرضه محصولات خود در مرحله دوم سامانه جامع یکپارچه تخصیص خودرو که در راستای پاسخگویی به مشتریان و با هدف ساماندهی بازار خودرو،‌انجام می‌شود، با افزایش تعداد متقاضیان روبرو شد؛ این حجم از تقاضا فراتر از برنامه تولید پیش بینی شده بود. لذا با هماهنگی‌ زنجیره تامین و سایر بخش‌ها،‌ تولیدات محصولات گروه سایپا، سیر صعودی به خود گرفت. بدین جهت میزان تولید تا پایان مهر ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد قابل توجهی پیدا کرد.

در جهت کسب رضایت‌ متقاضیان محترم و پاسخ به تعهدات، نحوه پرداخت و سهم مبلغ پرداختی، با توجه به نوع فروش بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، تعیین و از متقاضیان محترم دریافت می شود. در این میان تاکید می‌شود که شرکت سایپا هیچگونه اعمال نظری نخواهد کرد و تمام امور طبق قانون انجام خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین