فال ابجد امروز | فال ابجد | فال ابجد روز

فال ابجد روز 28 شهریور ماه | فال ابجد روزانه

کلمه ابجد به چهار حرف ابتدایی الفبای قدیم سامی اشاره می کند که به جای اعداد از آن استفاده می شد. یعنی با استفاده از حروف ابجد، ارزش عددی حروف مشخص می شد و در ترتیب بندی، طالع بینی و علوم غریبه از این حروف استفاده می شد. این حروف روشی برای مرتب سازی حروف در زبان عربی بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما : د ب ج

تعبیر: فردی که شما را رنجانده به جانبتان خواهد آمد و از شما دلجویی خواهد کرد پس مستاصل و ناامید نباشید. رزق و روزی فراوانی وارد زندگی تان می شود و پروردگار رنگ خوش و سعادت را به شما نشان خواهد داد. اخبار مسرت بخشی به دستتان خواهد رسید که موجب می‌شود زندگی بر وفق مرادتان شود. در نمازهای تان کاهلی نکنید و همواره توکلتان بر خداوند باشد. فرد جدیدی وارد زندگیتان می شود (شاید یک بچه) و زندگی شما را دچار تغییر و تحول می کند. با روی خوش با مسایل برخورد کنید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما : د د ب

تعبیر: این منظوری که شما دارید زمان زیادی می طلبد و باید برایش تلاش و کوشش بسیاری بخرج دهید پس پشت کارتان را بیشتر کنید و اراده تان را راسخ نمایید. ممکن است در دام افراد ناباب بیافتید و بخواهند شما را دچار دردسر کنند، از آنها دوری کنید و به حرف هایشان اعتنایی نکنید تا مشکلی برای تان به وجود نیاید. بر سر دو راهی مانده اید باید تصمیم مهمی را بگیرید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه بر دیگران نیز تاثیر می گذارد. این تصمیم به هر حال قرین موفقیت خواهد بود.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما : ج د د

تعبیر: تغییر و تحولات اساسی در زندگی تان به وجود می آید و شما را به موفقیت و سربلندی خواهد رساند،، اگر قصد کمک کردن به اطرافیان تان دارید بهتر است؛ هر چه زودتر این کار را به انجام برسانید که آینده تا پر از خوشبختی نشاط میکند و شما را به آرامش می رساند. خیر و برکت به سوی شما سرازیر می شود. ممکن است صاحب ارث و میراث شوید. به مال و ثروت دست می یابید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر: با صبر و حوصله می توانید آینده تان را به خوبی و خوشی بسازید و خود را از مشکلات نجات دهید سعی کنید؛ راز دل خود را با کسی در میان نگذارید که برایتان مشکلات فراوانی به وجود می آورد،، و شما را به دردسر های بزرگی در آینده مواجه می کند. با خلاقیت، خوش اقبالی برای خود به ارمغان آورید، تغییرات مثبت بر جریان زندگی فقط با استعداد و توانایی هایتان صورت می گیرد. سعی کنید از هوش و استعداد خود بهره گیرید

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما : د ج ب

تعبیر: به زودی خبرهای خوب و خوشایندی به گوشتان می رسد که زندگیتان را پر از آرامش و آسایش می‌کند ،،شما را از غم و اندوه نجات می‌دهد و به موفقیت میرساند،، سعی کنید؛ هیچ گاه دست به کارهای ناصوابی نزنید که شما را به نابودی مواجه خواهد کرد. عقل و خرد خود را بکار گیرید. محتاط باشید و سنجیده عمل کنید. مراقب حیله گریهای دشمنان باشید. از حس ششم خود کمک بگیرید و به مشورت با دیگران بپردازید تا کمتر آسیب ببینید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر: اگر در زندگی دلتنگ شخصی شده اید به زودی به دیدارتان می آید شادی و آرامش را در آینده برای تان به وجود می آورد،، بهتر است هیچگاه نگرانی به دل خود راه ندهید تمام انتظارات شما به پایان خواهد رسید و به هدفتان خواهید رسید. عینک بدبینی را از چشم خود بردارید. فال ابجد باید واقعیت را همان گونه که هست ببینید تا بتوانید قضاوت صحیحی داشته باشید. رفتار خود را با دوستان و نزدیکانتان تغییر دهید.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما : ج آ ب

تعبیر: طالعت نیک است. به زودی به آرزوها و خواسته های قلبی تان خواهید رسید و موفقیت و سربلندی را در آینده به دست می آورید،، سعی کنید؛ نگرانی به دل خود راه ندهید و به لطف خداوند تمام مشکلات شما از بین می‌رود و به آرزوهای خود خواهید رسید. در موضوعی که شما را در تنگنا قرار داده، با تلاش و کوشش، گشایشی رخ می دهد و به شما کمک می رسد.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر: مقصود نیکی دارید. به آرزوها و خواسته های قلبی تان در زندگی خواهید رسید و موفقیت و سربلندی را به دست می آورید،، به زودی گشایشی خوبی در زندگیتان به وجود می‌آید که آینده تان را پر از آرامش و آسایش می کند. موانع و مشکلات را پشت سر می گذارید و به آرامش می رسید. وضع کار و حرفه تان رو به رونق می گذارد و به رفاه دست می یابید.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر: خداوند کمک تان خواهد کرد تا به مشکلات و گرفتاریها فائق آید و سعادت خوشبختی را لمس نمایید اطرافیانتان مکار و حیله گر هستند و هیچ قصدی بجز فریب دادن شما را ندارند از آنها بر حذر باشید تا خدایی نکرده آسیبی به شما نرسد. خبر جدیدی دریافت می کنید یا هدیه ای شگفت انگیز از کسی می گیرید. صاحب همسری می شوید که کمتر با شما ناسازگاری می کند.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما : ب ج ج

تعبیر: شخصی به کمک شما خواهد شتافت و از گرفتاری و دردسرها نجاتتان می دهد. به زودی مال و سرمایه ای به دستتان میرسد که شما را از فقر و تنگدستی نجات خواهد داد. از خودخواهی به دور باشید و با دیگران با تواضع برخورد کنید تا محبوب دل همگان باشید. کسب و کارتان رونق می‌یابد و موفق می‌شوید انشالله. سفر در پیش دارید. یا در فکر تغییر مکان زندگی خود هستید. این تغییر مکان برایتان خوشایند و خوش یمن است.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما : ب د ج

تعبیر: تمامی آرزوها و اهدافی که در سر دارید میسر می شود فقط صبور باشید و از عجله و شتاب دوری کنید تا مرادتان زودتر حاصل شود. ممکن است مشکلاتی برای تان پدید بیاید در هر صورت از جنگ و جدال به دور باشید. از دوستان ناباب دوری کنید و در اعمال حرام نیفتید تا خداوند شما را سعادتمند و خوشبخت کند. موانعی بر سر راهتان قرار می گیرد و شما را از خواسته ها و اهدافتان باز می دارند. در کارهای خود بیشتر دقت کنید.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر: طالعتان بلند است و آینده خوبی در انتظارتان می باشد، شما با تلاش و کوشش به هر آنچه که بخواهید دست پیدا خواهید کرد پس از تنبلی به دور باشید و تلاششان را بیشتر کنید. اگر قصد سفر دارید از آن صرف نظر کنید که هیچ سود و منفعتی برای تان به همراه نخواهد داشت و تنها دچار گزند و آفات خواهید شد. احتمال دارد کسی در کمین باشد که به شما صدمه برساند. مراقب حیله و نیرنگ دیگران باشید. با سعی و تلاش خود می توانید به مقامات بالاتر برسید و ارج بیشتری بیابید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان