وام قرض الحسنه | وام فوری | وام بدون ضامن

وام قرض الحسنه 300 میلیونی با کارمزد 2 درصد | وام قرض الحسنه فوریبا بازپرداخت 5 ساله

نحوه دریافت وام فوری۳۰۰ میلیونی بانک رسالت را بخوانید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

​ وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

وام بانک رسالت در واقع وام بدون بهره است که تنها کارمزد ۲ درصدی آن دریافت می‌شود. این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است.

وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

برای دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام بانک رسالت را در پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک رسالت در سال ۱۴۰۲

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کنید.

شرکت

بانک قرض‌الحسنه رسالت

سود

۲ %

۲ درصد هم کارمزد تعلق می‌گیرد

سقف وام

۳۰۰ میلیون تومان

نوع ضمانت

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید.

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

۳ ماه

حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

۱۰۰

۱۰۰% به ازای ۶ ماه خواب سپرده در بازپرداخت ۱۲ ماهه

هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.

حداکثر زمان بازپرداخت

۶۰ ماه

۶۰ ماه برای وام به میزان ۲۰% معدل حساب

۴۸ ماه برای وام به میزان ۴۰% معدل حساب

۳۶ ماه برای وام به میزان ۶۰% معدل حساب

۲۴ ماه برای وام به میزان ۸۰% معدل حساب

۱۲ ماه برای وام به میزان ۱۰۰% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده ۲ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

قسط وام

۵,۴۵۴,۵۴۵ تومان

کل سود وام

۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مجموع رقم وام و سود

۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

وام قرض الحسنه

بانک شهر به منظور رفع نیازهای ضروری اشخاص حقیقی، وام 150 میلیون تومانی قرض‌الحسنه به مشتریان خود اعطا می‌کند.

حداقل میزان سپرده برای افتتاح حساب قرض‌الحسنه و دریافت وام 1 میلیون تومان است. سقف وام اعطایی 150 میلیون تومان بوده و حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط 5 سال تعیین شده است. این نوع وام تنها مشمول 4 درصد کارمزد شده و بهره‌ای به آن تعلق نمی‌گیرد. افراد می‌توانند برای رفع نیازهای ضروری، تهیه جهیزیه و هزینه ازدواج، تأمین مخارج درمان، خرید و تعمیر مسکن و فراهم کردن هزینه‌های تحصیلی برای دریافت این تسهیلات بانک شهر درخواست دهند./کاماپرس

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه وام‌های خرد زیر ۱۰۰ میلیون نیاز به ضامن ندارد، گفت: اگر برای چنین وام‌های بانک‌ها ضامن خواستند، مشکل را به معاونت نظارت بانک مرکزی گزارش دهید.

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت سیزدهم، در برنامه «بدون توقف» شبکه سه سیما در خصوص تصمیم دولت در خصوص برجام، گفت: در حوزه برجام ما توافق را برای توافق دنبال نمی‌کنیم، بلکه ما توافق را برای رسیدن به هدف از بین رفتن مؤثر تحریم‌ها دنبال می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۰۰ شبکه با ابزارهای رسانه‌ای مختلف آن قدر به شیوه‌های مختلف اخبار منفی منتشر می‌کنند که نکند اخبار خوب به گوش مردم برسد، گفت: مثلاً در این ۲ سال ماهواره خیام در اختیار ما قرار گرفت که به این وسیله ما توان تصویربرداری زیر یک متر در تمام نقاط را داریم و می‌توانیم سطح زیر کشت کالاهای اساسی، میزان ذخایر و منابع آبی را ارزیابی کنیم و حتی برای امدادرسانی از آن استفاده کنیم، در این مدت به تواتر اخبار خوب داشتیم از موفقیت‌های نوجوانان‌مان در المپیادهای مختلف گرفته تا دستاوردهای دولت اما این رسانه‌ها هیچ کدام را منتشر نکردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان