فال ابجد امروز | فال ابجد | فال ابجد روز

فال ابجد روز 20 شهریور ماه | فال ابجد روزانه

کلمه ابجد به چهار حرف ابتدایی الفبای قدیم سامی اشاره می کند که به جای اعداد از آن استفاده می شد. یعنی با استفاده از حروف ابجد، ارزش عددی حروف مشخص می شد و در ترتیب بندی، طالع بینی و علوم غریبه از این حروف استفاده می شد. این حروف روشی برای مرتب سازی حروف در زبان عربی بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: د  آ  آ

تعبیر: گره از کارتان گشوده خواهد شد و موفقیت و سربلندی شامل حالتان می شود،، بهتر است؛ در انجام کارهای تان فرد فعالی باشید و خود را هیچگاه به دردسرهای فراوانی مواجه نکنید،، دست از فتنه و فتنه انگیزی های بیهوده بردارید که خطرات بسیاری برای تان دارد. بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می دهد. مواظب حرف زدن خود باشید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ج  ج  ج

تعبیر: طالعت نیک است. اوضاع زندگی تان رو به راه خواهد شد و شادمانی نصیبتان می شود بهتر است؛ هیچگاه نگران مشکلات پیش پا افتاده در زندگیتان نباشید،، به لطف خداوند تمام غم و اندوه از وجود خارج خواهد شد و شما را به سربلندی خواهد رساند. به زودی زود توسط یک یا چند آشنا یک خبر مسرت بخش به شما می رسد و شما را خوشحال می کند. از این خبر سودی عاید شما می شود و شما را از نگرانی خلاص می کند.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: د  ب  آ

تعبیر: بخت و اقبال خوبی دارید پس نگرانی و استرس را از خود دور کنید،و بدانید همه چیز همانطور خواهد شد که شما میخواهید،و به خواسته هایتان هم خواهید رسید و سود نفع زیادی هم به شما خواهد رسید. دوستان صادق و باوفایی در اطراف خود دارید که در هر گرفتاری به شما کمک می رسانند. قدر آنان را بدانید و با آنها مهربانی کنید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ج  آ  آ

تعبیر: به قصد و هدفتان خواهید رسید اما باید صبور باشید،و از کارهای بد و ناپسند هم دوری کنید و رضایت خداوند را به یاد داشته باشید،خبرهای خوبی به گوشتان خواهد رسید،و تغییرات خوبی هم در زندگیتان رخ خواهد داد. خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست هرچند که شاید با سختی به دست آید.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: د  ب  ب

تعبیر: قصد و هدف خوبی دارید و در ان به موفقیت و پیروزی خواهید رسید، و مشکلات و گرفتاری‌هایتان حل و فصل خواهد شد و رازتان را برای خودتان نگه دارید و امید و توکل‌تان به خداوند باشد تا همه چیز همانطور شود که شما میخواهید و موفق شوید. مواظب باشید و احتیاط کنید. کسی در کمین نشسته است که به شما ضربه بزند. ممکن است از لحاظ شغلی ضرر و زیان ببینید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج  ج  آ

تعبیر: به خواسته ها و آرزوهایتان میرسید و مشکلات و گرفتاری‌هایتان هم حل میشود و شرایط اقتصادیتان هم بسیار خوب خواهد شد، در کارهایتان موفق میشوید و از کمکها و نصیحت‌های دیگران هم استفاده کنید. گشایش و پیشرفت در کار. به زودی مشکلات برطرف شده و در کارهایتان پیشرفت می کنید.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: د  ج  ج

تعبیر: مشکلات و گرفتاری‌هایتان حل و فصل میشود و به موفقیت و خوشبختی میرسید که ممکن است برخی به شما حسودی کنند، خبرهای خوبی به گوشتان خواهد رسید و صبور و شکیبا باشید تا موفق شوید. از انتقادات سازنده و رقابت مفید نهراسید و سعی کنید با کارهای خوب رقابت خوب کنید و از رقابت رقیب بهره برید و به کار کسی حسادت نکنید تا پیروز شوید.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: ب  د  ب

تعبیر: مشکلات و گرفتاری‌هایتان حل و فصل خواهد شد و یادتان باشد نباید از کسی انتظاری داشته باشید و از دعوا و درگیری هم دوری کنید حتی اگر به سودتان است، همه چیز روبراه میشود و شما هم موفق میشوید. هر کاری را با نام خداوند شروع کنید و برای رضای خاطر او انجام دهید و از او استعانت بجویید و به جز درگاه لطف و کرم او به هیچ کسی امیدوار نباشید.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: د  ب  ج

تعبیر: سعی کنید؛ در زندگی به کسی دروغ نگویید با این کار برای خود مشکلات فراوانی در زندگی ایجاد می کنید و خود را به نابودی می رسانید،، از طرف اهل قلم سود و درآمد بزرگ نصیبتان خواهد شد،، بهتر است؛ سپاسگزار نعمت های فراوان خداوند و هیچ گاه از یاد و نام او غافل نشوید. فال ابجد با خلاقیت، خوش اقبالی برای خود به ارمغان آورید، تغییرات مثبت بر جریان زندگی فقط با استعداد و توانایی هایتان صورت می گیرد. سعی کنید از هوش و استعداد خود بهره گیرید

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: ج  ب  ج

تعبیر: شخصی مدام بدگویی شما را می‌کند و می‌خواهد برای تان مشکلات بزرگی در آینده به وجود بیاورد،، به کسی اعتماد نکنید و اسرار زندگی تان را هیچ گاه به کسی نگویید،، که احساس ناخوشایند در زندگیتان به وجود می آورد و شما را به نابودی می رساند. فردی در نزدیکی شماست که بسیار به شما حسادت می کند، مواظب اطرافتان باشید و سعی کنید باعث به وجود آمدن حسادت دیگران نشوید.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج  ب  د

تعبیر: بخت و اقبال خوبی دارید؛ راز دل خود را با کسی در میان نگذارید به زودی مشکلات و سختی از سر راهتان برداشته می شود و آرامش و آسایش نصیبتان خواهد شد،، شخصی در زندگی به شما دروغ بزرگی را می گوید که به لطف خداوند مشکلی برایتان به وجود نمی آورد. با عطوفت و مهربانی و عشق می توانید همه را به سوی خود جلب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: د  ج  د

تعبیر: به زودی راهی سفری خوش آب و هوا خواهد شد که سربلندی و موفقیت را در آینده برایتان به وجود می‌آورد و باعث می‌شود بتوانید خیلی زود خود را از مشکلات نجات دهید و به آرامش برسانید، در آینده به مقصود خود خواهید رسید و شادکام خواهید شد. سفر در پیش دارید. یا در فکر تغییر مکان زندگی خود هستید. این تغییر مکان برایتان خوشایند و خوش یمن است.


آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان