خبر خوش برای خریداران طلا و سکه | طلا و سکه بخریم یا نخریم؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان این‌که به اعتقاد من، تا پایان ماه صفر هم که تقریبا روزهای پایانی شهریور می‌شود، نوسان افزایشی یا کاهشی قیمت را نخواهیم داشت، می‌گوید: در نهایت، همین قیمت‌ها را با نوسان یک تا ۳ درصد در بازار طلا و سکه خواهیم داشت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نادر بذرافشان در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به این‌که باید ببینیم نوسان اونس جهانی طلا، بازار ارز و عرضه و تقاضا چگونه خواهد بود، می‌افزاید: ما باید ببینیم در نیمه دوم سال و ماه ربیع‌الاول، آیا رونق به صنعت بازمی‌گردد یا شرایط تغییر می‌کند یا خیر.

رییس اتحادیه طلا و جواهر عنوان می‌کند: پیش‌بینی تحلیلگران تا سال میلادی جدید و ژانویه این است که اونس جهانی طلا به ۲ هزار و ۵۰۰ دلار می‌رسد. اگر این اتفاق بیفتد، به طور قطع بازارهای داخلی دنیا نیز تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد و افزایش قیمت داریم.

بذرافشان تصریح می‌کند: ما باید ببینیم براساس این تحلیل‌ها، آیا این اتفاق تا ژانویه می‌افتد یا خیر. ولی در بازار داخلی فعلا شرایط نوسانی نیست.

وی متذکر می‌شود: کاهش تقاضا در بازار، مردم را دچار شبهه و شک و گمان کرده که امکان دارد کاهش قیمت‌ها باشد، اما من اعتقادی به این موضوع ندارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان