فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت روزانه 12 شهریور ماه | سرنوشت برای شما چه خوابی دیده است؟

بی تردید تو هم به این فکر کرده ای و بارها ذهنت درگیر این سوال شده که اگر سرنوشت ما از قبل رقم خورده پس جایگاه تلاش و شب زنده داری ها و این همه دویدن چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال تاروت فروردین

کارت تاروت: شیطان

اجازه ندهید عوامل حواس پرتی، بهترین ها را از شما بگیرند. زمانی که تمرکز و توجه خود را معطوف به چیزهای وقت گیر (افراد و چیزهایی که وقت شما را هدر می دهند) می کنید، زمان را از دست می دهید.

طبق فهرست کارهایی که باید انجام دهید عمل کنید تا به شما کمک کند متمرکز بمانید. برای خود یک چارچوب زمانی برای انجام کارها ایجاد کنید.

فال تاروت اردیبهشت

کارت تاروت: پاپ اعظم

رویکرد سبک تری نسبت به مسائل داشته باشید. جنبه ملایم تر خود را به دیگران نشان دهید و از دوست داشتن دیگران، همانطور که هستند نترسید.

شما هرگز نمی دانید که با نشان دادن یک رویکرد پرورشی تر نسبت به مشکلات می توانید چه کسی را تحت تاثیر قرار دهید. ممکن است از این رویکرد جدید در زندگی راضی باشید.

فال تاروت خرداد

کارت تاروت: راهبه

روتین های درست، روزتان را آسان‌ تر می‌ کنند و می‌ توانند به شما کمک کنند فردا از ایجاد موانع غیرضروری در بهره‌ وری خود جلوگیری کنید.

ممکن است از یک روز پر از تغییر و چالش استقبال کنید، اما در نظر بگیرید که داشتن یک روز بدون هیچ فشاری برای انجام دادن کارها یا وظایف، چقدر می‌ تواند آرامش‌ بخش باشد.

فال تاروت تیر

کارت تاروت: جادوگر

زندگی پر از انتخاب است. فردا فرش قرمز برای شما پهن شده است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیرون بروید و بدرخشید.

بگذارید ویژگی های مثبت پنهان شما آشکار شود تا دیگران آن را تحسین کنند و ببینند. ممکن است متوجه شوید که مردم عاشق این پویایی شما هستند.

فال تاروت مرداد

کارت تاروت: عدالت

فردا کارما آگاهی در مورد زندگی و برکات آن را برایتان به ارمغان می آورد. شما به عنوان یکی از شجاع ترین ماه های سال، دوست دارید دیگران هم به اندازه شما شجاع باشند.

اما همه جرات این را ندارند که ریسک کنند و فورا وارد شرایطی خاص شوند. شما به زمان بیشتری نیاز دارید تا بتوانید همه چیز را مرتب کنید.

فال تاروت شهریور

کارت تاروت: قدرت

آستین ها را بالا بزنید! وقت آن است که کارها را انجام دهید. شما فردا فردی هستید که همه او را تحسین می کنند و به او احترام می گذارند. بنابراین ممکن است از شما خواسته شود که فردا در محل کار یک پروژه را رهبری کنید.

حتی اگر به دلیل حجم کاری که از قبل دارید، این فرصت را رد کردید، اما این را به عنوان تعریف و تمجیدی از سوی همکاران تان بدانید که فکر می‌ کنند می‌ توانید از عهده آن برآیید.

فال تاروت مهر

کارت تاروت: اعتدال

نفس عمیق بکشید. فردا پایان دادن به یک رابطه می تواند شما را به این فکر وادارد که برای نجات رابطه چه کاری می توانستید انجام دهید و ندادید.

اما یادتان باشد که یک رابطه برای سرپا ماندن، به تلاش هر دو نفر نیاز دارد و حتی اگر تمام کارهایی که از دست تان بر می آید (و حتی بیشتر از آن) را انجام دهید اما طرف مقابل به همان میزان تلاش نکند، باز هم به نتیجه نمی رسید. آنچه پیش آمده است را بپذیرید و رها کنید.

فال تاروت آبان

کارت تاروت: ابله

انگیزه خود را بررسی کنید. گاهی اوقات یک شخص می تواند به شما الهام ببخشد که رویای خود را زندگی کنید. شما شادی و رضایت او را می بینید و آرزو می کنید که زندگی شما هم این شادی و نشاط را داشته باشد.

اما مواقع دیگری هم وجود دارد که روحیه رقابتی شما را وادار می‌ کند تا از فردی که او را تحسین می کنید، پیشی بگیرید.

این انرژی ممکن است دلیل کافی برای به پایان رساندن کاری که شروع کرده اید، نباشد. بنابراین، حواس تان به انگیزه خود و آنچه به آن قدرت می دهد، باشد.

فال تاروت آذر

کارت تاروت: به دارآویخته

ممکن است فردا کمی بی حوصله باشید. یا شاید به دلیل احساس راحتی بیش از حد در موقعیت فعلی خود، از تصمیم گیری خودداری کنید.

هرگز به خودتان اجازه ندهید که به خاطر عادت کردن به شرایط و احساس راحتی، در جایی که هستید باقی بمانید. تصمیم بگیرید که راحت نبودن و کمی سختی کشیدن را به خاطر بهبود خودتان و زندگی تان تجربه کنید.

فال تاروت دی

کارت تاروت: امپراتور

یک مشاجره می تواند روزتان را کمی آشفته کند. شما لایق دنیایی پر از شادی، احترام و حمایت هستید.

فردا، می توانید تصمیم بگیرید که بگذارید فردی از زندگی شما خارج شود و به دنبال او نروید. همه چیز بنا به دلیلی اتفاق می‌ افتد.

فال تاروت بهمن

کارت تاروت: ستاره

وقتی دانش و خرد بیشتری را درخواست می کنید، در زندگی تان برای آموزش ظاهر می شود.

به یاد داشته باشید که هر اطلاعاتی که فرا می گیرید، قرار است به نسل بعدی منتقل شود، نه اینکه تنها برای خودتان نگه دارید. آنچه را که آموخته اید با جهان به اشتراک بگذارید.

فال تاروت اسفند

کارت تاروت: خورشید

خوشبختی یک انتخاب است، و فردا فرصت های زیادی برای تصمیم گیری در مورد نحوه سپری کردن روزتان دارید. فردا می توانید بدون توجه به شرایطی که با آن روبرو هستید، هر احساسی که می خواهید داشته باشید.

با کارت تاروت خورشید، به نظر می رسد دلایل خوبی برای لبخند زدن وجود دارد. فردا همه چیز بر وفق مراد شماست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان