عمرا اگه بدونی شامپو نمکی چه معجزه ای داره | با شامپو زدن معمولی خداحافظی کنید!

اضافه کردن نمک به شامپو که همه افراد باید از آن اطلاع داشته باشند تا از آن استفاده کرده و تأثیرات آن را روی موهای خودشان ببینند. اضافه‌کردن نمک به آب حمام می‌تواند به شما یک حمام واقعاً آرامش‌بخش بدهد. همراه مد و زیبایی مجله گفتنی باشید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

شامپو نمکی: 

تصویر از زیبا شایسته زیبا شایسته3 روز پیشآخرین بروزرسانی: 5 شهریور 14020 زمان تقریبی مطالعه 2 دقیقه

همه ما می‌دانیم نمک یکی از مهم‌ترین اجزای هر آشپزخانه‌ای است؛ اما آیا می‌دانید که نمک چه ویژگی‌هایی برای حفاظت از موهای شما دارد؟ ما در این مطلب به معجزه اضافه کردن نمک به شامپو  می‌پردازیم.

1. از بین رفتن شوره سر

شامپو نمکی: یکی از فواید اضافه کردن نمک به شامپو از بین‌بردن شوره سر است. شوره سر به ذرات کوچکی از سلول‌های مرده پوست سر می‌گویند که معمولاً به دلیل کم‌بودن گردش خون به وجود می‌آیند.

نمک دریایی قابلیت این را دارد که گردش خون را در سر افراد به جریان بیندازد. تنها لازم است که موهایتان را به چند دسته تقسیم کنید و مقداری از این شامپو که درون آن را ریخته‌اید را به جاهای مختلف سرتان بپاشد. به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه سرتان را ماساژ داده و در نهایت آن را با آب ولرم بشویید.

2.  باعث افزایش رشد مو

خبر خوبی که برای شما داریم آن است که نمک دریایی برای افزایش رشد موها بسیار عالی است. به افرادی که از ریزش موهایشان رنج می‌برند توصیه می‌شود که از آن استفاده کرده و برای یک‌بار هم که شده امتحان کنند تا به‌صورت طبیعی موهایشان تقویت شود.

بنابراین، قبل از امتحان‌کردن راه‌های سخت و گران این راهکار را امتحان کرده و از نتیجه آن شوکه شوید.

شما می‌توانید هم نمک دریایی را به شامپوی خودتان اضافه کرده و هم از آن به‌تنهایی استفاده کنید. برای این کار لازم است تنها مو‌های خود را مثل همیشه بشویید. یک قاشق غذاخوری نمک دریایی را روی سرتان بریزید و به مدت ده دقیقه ماساژ دهید. دوباره سرتان را بشویید. هفته‌ای دو بار این کار را تکرار نمایید. سر ماه با نتیجه شگفت‌انگیز آن روبه‌رو خواهید شد.

3. استفاده در وان حمام

شامپو نمکی: اضافه‌کردن نمک به شامپو و آب حمام می‌تواند به شما یک حمام واقعاً آرامش‌بخش بدهد. نمک کثیفی و سموم را جذب کرده و پوست را به‌صورت عمیقی تمیز می‌کند. مواد معدنی موجود در نمک به بازگرداندن محافظ طبیعی پوست کمک می‌کند، به‌این‌ترتیب آب‌رسانی به پوست تسهیل می‌شود. همچنین به کاهش احتباس آب در پوست هم کمک می‌کند.

4. کاهش چربی پوست سر و مو

شامپو نمکی: چربی موها و پوست سر به دلیل ترشح بیش از اندازه غده چربی است. شما می‌توانی با استفاده از این محلول معجزه‌گر این مشکل را حل کرده و برای همیشه از چربی موهایتان راحت شوید. برای این کار لازم است دو قاشق غذاخوری از نمک را داخل شامپو بریزید و تکان دهید تا با شامپو ترکیب شود.

برای شستن موهایتان از این شامپو استفاده کنید. حتی بعد از اینکه یک‌بار این کار را انجام دهید، نتیجه شگفت‌انگیز و فواید ریختن نمک در شامپو را مشاهده خواهید کرد. موهایتان سالم‌تر به نظر می‌رسد و چربی آن به طرز قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان