فال امروز | فال روزانه | فال روز

فال امروز 5 شهریور ماه | پیشگوی معروف برای امروز چه گفته است؟

آیا ستارگان به نفع شما ردیف شده اند؟

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال امروز فروردین

نگه داشتن چیزها در حالت تعادل ممکن است گاهی بیشتر از آن که ارزش داشته باشد، دردسر ساز شود. گاهی اوقات برای رشد شخصی، لازم است اجازه دهیم آونگ زندگی تا انتها به یک طرف تاب بخورد.

هرچه بیشتر بتوانید رها کنید و بپذیرید که قرار نیست همه چیز همیشه آرام و هماهنگ باشد، بهتر می‌ توانید با آشفتگی عاطفی مقابله کنید.

فال امروز اردیبهشت

امروز، روزی است که احساس می‌ کنید در آستانه یک فروپاشی عاطفی یا یک ظهور پیروزمندانه هستید. برای اطمینان از یک نتیجه مثبت، زیاد احساس تان را جدی نگیرید.

در برخی ساعات روز، ممکن است شدیدا احساساتی شوید. حواس تان باشد، یک بی دقتی می تواند فاجعه به بار بیاورد. هر کاری که می توانید برای کاهش تنش انجام دهید نه اینکه بر آن بیافزایید.

فال امروز خرداد

فقط به این دلیل که اطرافیان تان مشکل یا ناراحتی دارند، نیازی نیست شما هم ناراحت باشید! اتفاقا روحیه شاداب شما بیش از حد معمول مورد استقبال قرار می گیرد زیرا بر احوالات اطرافیان تان تاثیر می گذارد.

مراقب باشید که چه نقشی را می پذیرید. پذیرفتن نقشی که پیش روی شماست شاید آسان باشد، اما همیشه به یک موقعیت کمک نمی کند. سعی کنید طبق فیلمنامه زندگی خودتان پیش بروید، نه فیلمنامه زندگی دیگران.

فال امروز تیر

حساسیت فوق‌ العاده شما در یک موقعیت خاص می‌ تواند باعث شود به نتیجه‌ گیری سریع برسید و این شما را از دیدن حقیقت باز می‌ دارد. ذهن شما تمایل دارد قبل از اینکه همه حقایق را در اختیار داشته باشد، بر اساس فرضیات نتیجه بگیرد.

شما ممکن است بدترین حالت را تصور کنید، که باعث می شود استرس بیشتری نسبت به یک موقعیت داشته باشید. در مورد چیزهایی که نمی دانید درست هستند، نگران نباشید.

فال امروز مرداد

ممکن است احساس کنید کاری را که می خواهید انجام دهید، چه انجام دهید و چه انجام ندهید، محکوم به فنا هستید. ممکن است در مورد موضوع خاصی نظرات خود را داشته باشید، اما حس کنید که ابراز وجود ممکن است باعث ناراحتی شخص دیگری شود.

اما اگر این افکار راداشته باشید، خودتان احساس رنجش خواهید کرد و شاید حتی مورد سوء استفاده قرار بگیرید. بهتر است نظر خود را صادقانه بیان کنید.

فال امروز شهریور

ممکن است امروز بدون هیچ دلیلی بخواهید گریه کنید. اجازه دهید احساسات تان جریان پیدا کنند. با نزدیک شدن طوفان، تنش افزایش می یابد. با این حال، هنگامی که آن را از سر می گذراند، آرامش حاصل خواهد شد.

زیرا همیشه آفتاب از پس ابرها بیرون می آید. زمان صلح و آرامش ممکن است دور به نظر برسد، اما نزدیک تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

فال امروز مهر

امروز، احساسات غیرمنتظره از ناکجا آباد بیرون می آیند و باعث ویرانی می شوند. برای مقابله با موارد غیر قابل پیش بینی، آماده باشید. نکته کلیدی این است که بیش از حد واکنش نشان ندهید.

هرچه آرام تر و پایدارتر بمانید، وضعیت بهتری خواهید داشت. برخورد واکنشی با یک موقعیت حاد، تنها اوضاع را بدتر می کند. قبل از اینکه به مشکل رسیدگی کنید تا ده بشمارید یا مدتی تنها باشید.

فال امروز آبان

ممکن است در یک موقعیت خاص آزادی بیشتری بخواهید. شاید این احساسات شماست که می خواهید از آن ها فاصله بگیرید، یا احساس می کنید کسی شما را سرکوب می کند.

از یک طرف، شما مشتاق مشارکت و صمیمیت هستید تا خلاء درونی تان را پر کنید. از سوی دیگر، شما از این که اینقدر نیازمند کسی یا چیزی باشید ناراحت هستید. قبل از اینکه عمیقا در یک رابطه فرو بروید، بدانید که کامل هستید.

فال امروز آذر

ممکن است لازم باشد از جذابیت و شوخ طبعی برای تسکین یک موقعیت پرتنش استفاده کنید. ممکن است امروز یک موقعیت ناراحت کننده به وجود بیاورد. راه حل شما برای حل این مشکل این است که با چند مزاح، چهره ای شاد داشته باشید و توجه تان را از آن موقعیت منحرف کنید.

توجه داشته باشید که این تکنیک، واکنش دادن نسبت به یک موقعیت خاص را برای مدتی به تعویق می اندازد، اما مطمئنا شما را از مقابله با آن باز نمی دارد.

فال امروز دی

احساسات شما فعال هستند، و ممکن است امروز فوران کنند. شتاب زدگی ای در درون تان وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید یا سرکوب کنید. شاید شما احساس می کنید که آنچه می گویید برای یک موقعیت مناسب نیست.

به احتمال زیاد، نادیده گرفتن این احساسات به جای بروز آن‌ ها، حتی زمانی که به نظر مخرب به نظر می‌ رسند، آسیب بیشتری به همراه خواهد داشت.

فال امروز بهمن

ممکن است حس کنید که اگر حرف مثبتی برای گفتن ندارید، نباید چیزی بگویید. این ایده می تواند امروز باعث شود حرف تان را نگویید. اگر ناامید، عصبانی یا رنجیده اید، موضوع را آشکارا مطرح کنید.

فکر نکنید که همیشه باید آن کسی باشید که بقیه را شاد می کند. اجازه دهید شخص دیگری هم این کار را برای شما انجام دهد. شما با تظاهر به اینکه همه چیز خوب است (در حالی که اینطور نیست) فقط به خودتان آسیب می زنید.

فال امروز اسفند

در مورد مراقبت از سلامت جسمانی خود کوتاهی نکنید. در تلاش برای صرفه جویی در هزینه، ممکن است انجام معاینات پزشکی خود را عقب بیاندازید. هیچ چیز مهم تر از سلامتی شما نیست.

با بدن خود با احترامی که شایسته آن است رفتار کنید. کاری را که به دیگران توصیه می کنید، ابتدا برای خودتان انجام دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان