فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت 23 مرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال تاروت فروردین

کارت تاروت: عدالت

شما می‌ خواستید از یک رکود رها شوید و اکنون زندگی تان در مسیری جدید قرار گرفته است. پیدا کردن تعادل مناسب بین کار و خانواده لازم است، اما زندگی شخصی شما نیز نیاز به توجه دارد.

بنابراین وقتی کارت تاروت عدالت را دریافت می کنید، نشانه آن است که باید به خودتان بیایید و به روشی متفاوت به آینده فکر کنید.

یافتن استراتژی مناسب همیشه آسان نیست، بنابراین کارت فردا نشانه ای است برای ارتباط با کارشناسانی که می توانند به شما در کشف مسائل کمک کنند.

فال تاروت اردیبهشت

کارت تاروت: ماه

همه چیز بنا به دلیلی اتفاق می افتد. بنابراین، وقتی کارت ماه را دریافت می‌ کنید نشانه فریبکاری یا از بین رفتن اعتماد است.

وقتی کسی که خیلی به او اعتماد داشتید، اعتماد شما را می شکند، ممکن است احساس کنید که دنیای اطراف شما در حال فروپاشی است و هیچ راهی برای اصلاح رابطه وجود ندارد.

اما اما صبور باشید؛ با گذشت زمان، احساسات شما نیز فروکش می کند. در نهایت همه چیز حل می شود و شفافیتی که نیاز دارید را به دست خواهید آورد.

فال تاروت خرداد

کارت تاروت: ابله

در کارها عجله نکنید. درهای جدیدی به روی شما باز می شود اما مشکلی که دارید این است که تکانش گر و شتاب زده هستید. وقتی مشتاق شروع کاری هستید، ممکن است تصمیمات عجولانه بگیرید که باعث می شود از برخی جنبه ها غافل شوید.

به همین دلیل است که فردا باید بیشتر مراقب باشید تا بعدا پشیمان نشوید. به یاد داشته باشید که عجله همه چیز را خراب می کند؛ در عوض، کمی همت و کوشش به شما کمک می کند.

فال تاروت تیر

کارت تاروت: ملکه

هر چیزی به دلیلی اتفاق می افتد. وقتی شهود شما قوی شود، می توانید دلیل آن را متوجه شوید. باید به قلب تان اعتماد کنید و به خودتان ایمان داشته باشید.

شما تجربیات زندگی زیادی دارید که به شما کمک می کنند چیزهایی را درک کنید که ذهن و قلب شما هنوز به آن ها نرسیده است. به کار کیهان اعتماد کنید.

گاهی اوقات کائنات به روح شما ضربه می زند تا قلب شما را بیدار کند و به شما کمک کند تا آنچه را که در مقابل چشمان تان قرار دارد ببینید، حتی اگر از نظر ذهنی آماده نباشید.

فال تاروت مرداد

کارت تاروت:

شانس فردا در خانه شما را می زند و یک سورپرایز دلپذیر برای شما به ارمغان می آورد. چرخ اقبال مانند برنده شدن بلیط شانس است و شما فردا قرار است آن را ببرید!

فردا یک غافلگیری ناگهانی برای شما وجود دارد که هم غیرمنتظره و هم طاقت فرسا است، اما خالی از تلاش شما نیست. شما کسی هستید که در زمان مناسب خود را در مکان مناسب قرار می دهید.

فال تاروت شهریور

کارت تاروت: خورشید

فردا در تصمیم گیری خود مطمئن باشید. خوب یا بد، همه چیز آنطور که باید پیش می رود. کارت تاروت خورشید مثبت‌ ترین کارتی است که می‌ توان دریافت کرد، بنابراین فردا مهم نیست که از چه طوفانی عبور کنید، در پایان طوفان رنگین کمانی خواهید دید.

سرتان را بالا بگیرید. حتی اگر الان همه چیز بر وفق مراد شما پیش نرود و احساس کنید که زندگی معنایی ندارد، به زودی هدف را خواهید فهمید. بنابراین، لبخند را فراموش نکنید!

فال تاروت مهر

کارت تاروت: عشاق

وقتی قلب شما شکسته و تکه تکه شده است، سخت است بدانید که چه باید بکنید. اگر در رابطه خود بیشتر پیش بروید، ممکن است دوستی تان از بین برود. اما اگر همه چیز را همانطور که هست نگه دارید، می توانید بزرگترین عشق زندگی خود را تجربه کنید.

در هر صورت، این کارت تاروت نشان دهنده سردرگمی عاطفی شماست و پردازش احساسات شما زمان بر است. اما همه چیز بهتر خواهد شد.

فال تاروت آبان

کارت تاروت: جادوگر

شما جادوی خالص هستید! شما یک فرد با استعداد و همه فن حریف هستید، اما می خواهید در چه کاری مسلط شوید؟ بخشی از وجود شما می خواهد به یک متخصص در زمینه ای خاص تبدیل شود؛ زمینه ای که مدت زیادی است به آن توجه کرده اید.

آیا فکر می کنید زمان آن فرا رسیده است که پا در یک مسیر شغلی جدید بگذارید و یک سرگرمی را به یک تلاش تجاری واقعی تبدیل کنید؟

اگرچه بخشی از وجود شما احساس امنیت می کند اگر همه چیز را ثابت نگه دارد، اما کمی ریسک استراتژی خوبی است تا ببینید استعداد شما تا کجا می تواند پیش برود. به دنبال فرصت طلایی تان بروید!

فال تاروت آذر

کارت تاروت: امپراتور

نشان فلکی شما یک کماندار است، به این معنی که همیشه در رقابتی هستید که جایزه اش ارزش بردن را داشته باشد. فرداغ به نظر می رسد که باید دستکش های بوکس خود را بپوشید!

کارت تاروت امپراتور نشان می دهد که شما در مقابل دنیا قرار گرفته اید و در حالی که ممکن است هیچ چیز مهمی در زندگی شما اتفاق نیافتد که ناراحت کننده یا خارج از کنترل باشد، اما در درون تان فراخوانی برای ماجراجویی و نیاز به ابراز وجود بیشتری را احساس خواهید کرد.

فال تاروت دی

کارت تاروت: درویش

این کارت برای شما بسیار خوب است، به خصوص که از فضای شخصی خود لذت می برید و خوش تان نمی آید که افراد بدون دعوت به زندگی خصوصی شما وارد شوند.

به عبارت دیگر، فردا در حالی که دیگران شما را فردی ضد اجتماع و بی عاطفه می پندارند، اما شما فقط فردی متفکر هستید و در دنیای درونی خود کند و کاو می‌ کنید. فردا منتظر آشکار شدن برخی حقایق باشید!

فال تاروت بهمن

کارت تاروت: ستاره

کائنات برای اینکه توجه شما را جلب کند، روش منحصر به فرد و شاید خنده داری دارد! کارت ستاره نه تنها از شما می خواهد که خرد خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، بلکه نشانه آن است که شما در زندگی خود به فردی نیاز دارید که ذهن و قلب شما را با اطلاعات جدید پر کند.

خرد بی حد و حصر است، اما بدون تجربه برای رشد ذهن، می تواند بی فایده شود. هدف فردا تغییر است؛ هم درونی و هم بیرونی. شما برای هدفی اینجا هستید!

فال تاروت اسفند

کارت تاروت: دو جام

طبیعی است که وقتی اسفند ماهی هستید، همه چیز را عمیقا احساس می کنید و فردا ممکن است تغییرات عاطفی زیادی از شادی و غم را تجربه کنید. این کارت نشان می دهد که یک نفر در زندگی شما هست که به شما انگیزه عشق و خلاقیت می دهد.

فردا برای اولین بار پس از مدت ها ممکن است احساس کنید که به چشمان جفت روحی خود نگاه می کنید؛ یک معشوق دیرینه که قلب شما را طوری لمس می کند که هیچ کس دیگری قادر به این کار نیست.

فردا یک روز خاص برای عشق و یک رابطه است؛ این رابطه، چه قدیمی باشد و چه جدید، در این لحظه برای هیچ چیز عجله نکنید. از آن لذت ببرید!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان