پیش فروش ایران خودرو | ثبتنام پیش فروش ایران خودرو

آغاز ثبتنام خرید خودرو محبوب ایران خودرو به قیمت کارخانه | حراج بزرگ پیش فروش ایران خودرو با نوبت دهی 3 ماهه

پیامک واریز وجه برای متقاضیان خرید خودروهای هایما اس7، با اولویت پاییز 1402 سامانه یکپارچه ارسال شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پیش فروش ایران خودرو یک فرایند است که در آن شرکت ایران خودرو خودروهای جدید را به مشتریان عرضه می‌کند قبل از آنکه خودروها به بازار عمومی عرضه شوند. پیش فروش ایران خودرو برای مشتریان علاقه‌مند به خرید خودروهای جدید، یک فرصت مناسب برای خرید قبل از افزایش قیمت و یا دریافت تسهیلات و تخفیفات ویژه فراهم می‌کند.یکی از محصولات معروف در حوزه پیش فروش ایران خودرو، خودروی سدان مدل "سمند" است.  از جمله خودروهای سواری مانند "پژو 405"، "دنا"، "تیبا" و "دوازده سوپر". همچنین، خودروهای وانت و اس‌ی‌وی نیز در فهرست پیش فروش ایران خودرو قرار می‌گیرند.برای شرکت در پیش فروش ایران خودرو، مشتریان معمولاً باید از طریق نمایندگان رسمی یا دفاتر فروش ایران خودرو در سراسر کشور ثبت نام کنند.

پیامک واریز وجه برای متقاضیان خرید خودروهای هایما اس7، با اولویت پاییز 1402 سامانه یکپارچه ارسال شد.

هجدهمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (هایما اس7) شرکت ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه صرفاً برای منتخبین بخش دوم اولویت های پاییز 1402 ، به شرح جدول ذیل ارائه می‌شود.

فقط برای متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و اسامی آنها به‌عنوان بخش دوم اولویت پاییز 1402 فروش فوق‌العاده (فراخوان) به این شرکت شده است پیامک ادریافت کرده‌اند. همچنین در صورتی‌که در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو اسامی آنها درج شده باشد می‌توانند دراین بخشنامه ثبت‌نام کنند. مهلت واریز وجه نیز تنها تا 31 مرداد است.

امروز بخشنامه واریز وجه و ثبت‌نام منتخبین طرح عادی در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ویژه منتخبین عادی برای محصولات ساپیا نیز منتشر شد.

در این بخشنامه آمده است: پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط که در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام اولیه برای خودروهای گروه ساینا و شاهین اقدام کرده و اولویت آنها بهار ۱۴۰۳ تعیین شده است و در تاریخ 19 مرداد 1402 پیامکی به آنها ارسال شده و امکان واریز وجه خودرو و ثبت‌نام اعلام می‌شود.

متقاضیان حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه را در تاریخ ذکر شده برای آنها از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس https:٫٫saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

پیش فروش ایران خودرو

 ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای مهلت ثبت نام هایما ۱۴۰۲ را تمدید کرده است. در ادامه جدیدترین شرایط ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مردادماه را بخوانید.

مهلت ثبت نام جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۲ با عرضه خودروهای هایما s۷ و s۵ تمدید شده است. طبق اعلام این شرکت، قیمت ثبت نام هایما S۷ حوالی یک میلیارد و هایما S۵ نیز ۹۸۲ میلیون تومان است. موعد تحویل خودروهای ایران خودرو در این طرح نیز ۳ ماهه است.

تکمیل مراحل ثبت نام هایما S7 و S۵ تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

مهلت ثبت نام هایما ۱۴۰۲ در مردادماه تا روز دوشنبه ۱۶ مردادماه تمدید شده است.

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ثبت نام هایما s۷ سامانه یکپارچه ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است.

طبق اعلام ایران خودرو طرح ثبت نام هایما s۵ ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است.

گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند./ اقتصاد آنلاین

متقاضیان‌ عادی طرح فروش فوق‌العاده که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه مشارکت داشته و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک، هایما S۵ و وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

همچنین این گروه صنعتی فراخوان پانزدهم را برای متقاضیان عادی که در طرح پیش‌فروش پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، دناپلاس و دناپلاس توربو دستی، اولویت دریافت بخش سوم پاییز ۱۴۰۲ و بخش اول زمستان ۱۴۰۲ به آن‌ها تخصیص یافته است، می‌توانند در بازه زمانی یاد شده برای واریز وجه پیش‌پرداخت علی‌الحساب مطابق بخشنامه اقدام کنند.

گفتنی است اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

اطلاعات تکمیلی بخشنامه فراخوان چهاردهم (فروش فوق‌العاده ) از این لینک و بخشنامه فراخوان مرحله پانزدهم از لینک قابل مشاهده است.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز 1402 و بخش اول اولویت زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان