خرید خودرو | ثبت نام خودرو

اطلاعیه مهم برای خریداران خودرو ثبتنامی | برای خرید خودرو بدون قرعه کشی بشتابید

طبق گفته مسئولان سامانه فروش یکپارچه خودرو، مرحله سوم فروش بعد از شهریور اعلام خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

خرید خودرو در ایران  به عواملی مانند تولید داخلی، واردات، قوانین و مقررات، نرخ ارز و شرایط بازار بستگی داشته باشد. در طول سال‌های گذشته، خرید خودرو در ایران با محدودیت‌ها و محدودیت‌هایی روبرو بوده است.به عنوان مثال، در حال حاضر، برای خرید خودرو در ایران شما نیاز به معرفی‌نامه خرید از سازمان صنعت، معدن و تجارت دارید. اگر قصد خرید خودرو دارید، شما می‌توانید به نمایندگی‌های فروش خودرو در ایران مراجعه کنید.در ادامه به آخرین خبر از خرید خودرو می پردازیم.

مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه طبق گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو بعد از شهریورماه تعییین تکلیف می‌شود.

در همین رابطه احتمال دارد خودروسازی کرمان موتور محصولات زیر را برای فروش در این مرحله در اختیار متقاضیان قرار دهد:

نام محصول قیمت – تومان

KMC K7 ۱.۶۰۲.۰۰۰.۰۰۰

KMC J7 ۱.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰

KMC T8 ۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰

JAC S5 ۱.۲۴۶.۰۰۰.۰۰۰

JAC S3 ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰

JAC J4 ۷۶۵.۰۰۰.۰۰۰

مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «انتقاد از محاسبه سود تأخیر تحویل خودرو از زمان ثبت سخا در نمایندگی» عنوان کرده‌اند که نسبت به حواله‌داران شرکت خودروسازی سایپا توسط این شرکت ناعدالتی صورت می‌گیرد.

مخاطبان عنوان کرده‌اند که شرکت خودروسازی سایپا زمان محاسبه سود تأخیر را زمانی که نمایندگی فرم سخا را در سیستم بارگذاری می‌کند محاسبه می‌کند در حالی که باید این کار از زمان تایید آدرس محل سکونت توسط پست محاسبه شود، بنابراین اگر نمایندگی فرم سخا را با تاخیر ثبت کند، سود تأخیر در تحویل خودرو نیز از همان زمان ثبت توسط نمایندگی محاسبه می‌شود که این موضوع به ضرر مشتریان و به نفع شرکت خودروساز است.

براین اساس مخاطبان خواسته‌اند تا در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مشتریان و خریداران خودرو، شرکت‌های خودروساز از جمله سایپا ملزم شوند تا جریمه تأخیر در تحویل خودرو را از زمان ثبت آدرس توسط متقاضی در سامانه سخا محاسبه کنند، تا بر اثر تاخیر ثبت توسط نمایندگی حقوق مصرف‌کنندگان ضایع نشود.

سامانه سخا‌ سامانه خدمات الکترونیک انتظامی است که خدمات مربوط به گواهی‌نامه رانندگی، نقل و انتقال شماره ماشین در این سامانه انجام می‌شود.

خرید خودرو

در طرح فروش فوق‌لعاده شش خودرو از محصولات بهمن موتور آمده است؛ متقاضیان طرح جایگزینی خودرو فرسوده با محصولات شرکت بهمن موتور می‌توانند از تاریخ یکشنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ در سایت شرکت نسبت به ثبت نام ۶ خودرو با تاریخ تحوسل شهریور ماه اقدام نمایند.

براساس اطلاعات منتشر شده گروه بهمن با برند BM Cars محصولاتی از برندهای مختلف چینی از جمله هاوال را وارد بازار می کند.

عصر ایران- طی روزهای اخیر خبر مربوط به افتتاح شوروم یا سالن نمایش شرکت جدید بهمن موتور با نام BM CARS در مجموعه نمایشگاه های خودرویی ایران مال، مورد توجه رسانه ها قرار داشته است. طبق تصاویر منتشر شده از این شوروم مشخص شده است که این شرکت با برند جدیدش قصد دارد تا محصولات وارداتی تازه وارد خود را به نمایش بگذارد.

براساس اطلاعات منتشر شده گروه بهمن با برند BM Cars محصولاتی از برندهای مختلف چینی از جمله هاوال را وارد بازار می کند.

بهمن تا قبل از بازگشت تحریم‌ها با شرکت هاوال همکاری داشت و بنا بود در کنار مونتاژ محصول هاوال H2، خودروهای بیشتری را از این برند چینی را وارد کشور کند که سرانجام این اتفاق رخ نداد ولی اکنون دوباره شاهد بازگشت هاوال در ایران خواهیم بود.

2 خودرو که گویا حضورشان توسط بهمن موتور  در ایران قطعی شده به ترتیب هاوال جولیون و هاوال اچ6 هستند. در رابطه با تریم های این محصولات هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما در ادامه با توجه به مطالب قبلی گروه خودرو عصر ایران، تصاویر و اطلاعات فنی2 تازه وارد بهمن موتور  جولیون و اچ6 را قرار داده ایم:

جولیون محصولی جدید از هاوال است که به عنوان یک کراس اوور چینی ویژگی های جذابی را در طراحی ارائه می دهد، هرچند موارد مشابه آن این روزها زیاد در دیگر برندهای چینی مشاهده می شود اما به هر ترتیب جولیون خودرویی جذاب و مورد پسند مشتری به نظر می رسد.

جولیون از منظر ابعاد برابر با 4472 میلیمتر در طول، 1841 میلیمتر در عرض و 1619 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2700 میلیمتر است.

در بخش پیشرانه و البته تمامی تریم ها، از نمونه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با 150 اسب بخار خروجی و گشتاور 220 نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 7 سرعته دی سی تی هماهنگ و نیرو را به محور جلو انتقال می دهد.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ های آلومینیومی با توجه به آپشن در اندازه های 17 و اینچی ارائه می شود.

این پیشرانه به نوعی تبدیل به نماد ملی صنعت خودروی چین شده است! بله منظورمان نمونه 1.5 لیتری توربو در هماهنگی با جعبه دنده دی سی تی است که در اکثر محصولاتی که توسط چینی ها معرفی می شوند، حضوری فعال دارند. پیشرانه 1.5 لیتری ضعف های خود را در برخی از شرایط رانندگی کاملا آشکار می کند.

فضای داخل کابین طراحی زیبا و دلچسبی دارد، هر چند در رابطه با کیفیت مواد اولیه باید از نزدیک داخل کابین قرار گرفت تا بتوان قضاوت دقیقی را ارائه داد. از امکانات این بخش می توان به سیستم تهویه اتوماتیک با دسترسی اختصاصی برای ردیف دوم، استارت دکمه ای، نمایشگر هدآپ، نورپردازی داخلی، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، بلوتوث، پورت یو اس بی، استراحتگاه دست هر دو ردیف، تنظیم الکتریکی صندلی راننده و سرنشین، پاور ویندوز، اسکای روف الکتریکی، آینه های الکتریکی مجهز به گرم کن و تاشوی اتوماتیک، برف پاک کن عقب و ... اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان