فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت انگلیسی 10 مرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال تاروت متولدین فروردین ماه

سه فنجان

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، شادی در عشق، ارتباط با افراد زیاد، فراوانی و ثمربخشی.

ممکن است در این زمان استراحت کرده باشید تا انرژی خود را افزایش دهید. اگر در گذشته دچار استرس یا بیماری شده اید، تمایل دارید که خوب شوید و از سلامتی خوبی برخوردار شوید. با این حال مراقب غذاهای دارای کلسترول بالا و سوء هاضمه باشید. برای عشق، ممکن است احساس شادابی و شادابی داشته باشید. اگر یک معشوق دارید، ممکن است تلاشی برای بازگرداندن رابطه شما به همان ابتدا وجود داشته باشد. اگر مجرد هستید، ممکن است این شانس را داشته باشید که با فردی که دوست دارید در یک مهمانی ملاقات کنید یا دوستتان او را به شما توصیه کند.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

هفت پنتاکل

تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل، هوش، رشد، پیشرفت تدریجی به سمت ثبات.

شما بخشی از موفقیت را خواهید دید اما هنوز باید برای رسیدن به هدف مورد انتظار خود تلاش کنید. ممکن است لازم باشد صبور باشید و منتظر بمانید زیرا فوراً موفق نخواهید شد. رویه ها کند هستند. با این حال، شما باید به تمرین و توسعه مهارت های خود ادامه دهید. برای کار، ممکن است زمان استراحت شما باشد تا نتیجه عملکرد خود را ببینید. برای امور مالی، پس انداز فزاینده و وضعیت مالی پایدارتری خواهید داشت. برای عشق، در این زمان موفق نخواهید شد و باید به تلاش ادامه دهید.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

ملکه

تعابیر کلیدی: عشق، خانواده، زندگی زناشویی شاد، بارداری، زایمان، خانواده شاد، راحتی، شهرت، افتخار و ثروت.

شما تمایل شدیدی برای تغییر مثبت در زندگی خود دارید و آرزوی زندگی راحت تر را دارید. علاوه بر این، باید مراقب باشید که پول زیادی برای خرید چیزهایی خرج نکنید تا تصویر خود را ارتقا دهید. به طور معمول، شما نمی خواهید با هیچ مشکلی روبرو شوید و صبر بسیار کمی دارید. بنابراین، باید سعی کنید صبورتر باشید زیرا در آینده نتیجه خوبی برای شما به همراه خواهد داشت.

فال تاروت متولدین تیر ماه

ملکه های فنجان

تفاسیر کلیدی: زنان بالای 25 سال، نقش و وظیفه زن شامل ویژگی ها، توانایی و شخصیت. این کارت نشان دهنده زنان خانه دار خوبی است که به خانواده خود عشق و صمیمیت می بخشند و زنان واقعی هستند که از پیروی خود راضی هستند.

وضعیت بدون تغییر باقی می ماند. شما می توانید بدون هیچ نگرانی و استرس زندگی آرامی داشته باشید. با این حال، ممکن است خسته شوید، زیرا چالش برانگیز نیست و زمان آزاد بیشتری دارید. برای کار، ممکن است خسته شوید زیرا احساس می کنید انگیزه ندارید. اگر شغل شما نیاز به ایده های خلاقانه دارد، ممکن است احساس کسل کننده و دشواری برای ایجاد هر ایده ای داشته باشید. اما اگر در زمینه های دیگر کار کنید، سرتان شلوغ نیست و هنوز پیشرفتی در کار نیست. اگر مرد هستید، با یک زن ساکت چاق و چاق آشنا می شوید که پوست روشن یا پوست زیتونی دارد و در دنیای کوچک خودش زندگی می کند. اگر زن هستید، ممکن است مجبور شوید برای یافتن عشق بیرون بروید.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

محبت

تفاسیر کلیدی: ماجراجویی، مسافرت، تغییر، عشق به آزادی، جابه‌جایی مانند نقل مکان به دفتر جدید یا خانه جدید، زمان دشواری که باید خود را برای هماهنگی یا حل و فصل وضعیت به شیوه‌ای مثبت وفق دهید.

ممکن است تغییرات یا موقعیت هایی وجود داشته باشد که باعث شود یاد بگیرید خود را با شرایط اطراف وفق دهید. برای کار، ممکن است مجبور شوید با دیگران سازگار شوید و بهتر است بی طرفانه رفتار کنید. علاوه بر این، باید در رسیدگی به امور انعطاف‌پذیرتر باشید، زیرا همه چیز همیشه در معرض تغییر است. با این حال، باید صبور باشید و احساسات خود را کنترل کنید زیرا ممکن است به راحتی بدخلقی یا ناامید شوید.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

پنج پنتاکل

تفاسیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و ضرر ناشی از ثبات از بین می رود، کمبود مواد. شما باید محتاط باشید و در مورد عشق، دوستی، کار و پذیرش دیگران با دقت فکر کنید.

ممکن است واقعا احساس تنهایی و ناامیدی کنید. این زمانی است که باید همه چیز را به تنهایی و بدون حمایت دیگران در محل کار مدیریت کنید. ممکن است با همکاران خود مشکل داشته باشید که هیچ همکاری با شما ندارند. این ممکن است باعث تاخیر در کار شود زیرا شما مجبور هستید بار را به تنهایی تحمل کنید. ممکن است در این مدت احساس خستگی کنید و برای انجام هر کاری اشتیاق نداشته باشید. حتی ممکن است احساس کنید که شما چرخ سوم جامعه خود هستید یا کسی به شما توجهی نمی کند. این باعث می شود که شما به شدت احساس تنهایی و انزوا کنید.

فال تاروت متولدین مهر ماه

شیطان

تعابیر کلیدی: بجنگ اما با طمع، قمار دوست داشتن، افسون در همه رذیلت ها، قمار، مواد مخدر، جنسی، مادیات، اعتیاد به مواد، گمراهی، انجام هر کاری حتی برآورده شدن آن اشتباه است.

شما جاه طلب هستید و قصد دارید زندگی خود را ارتقا دهید. شما تا حد زیادی توسط چیزی جذاب هدایت خواهید شد. ممکن است برای سرگرمی، خرید لباس های گران قیمت و تزئینات پول زیادی خرج کنید. افرادی که این کارت را دریافت می کنند بیشتر بدخلق، خودخواه اما جذاب هستند. برای کار، باید سخت کار کنید، اما چندان موفق نباشید. اگر در مورد میخانه تجارت می کنید یا اقلام گران قیمت می فروشید، برای شما مناسب خواهد بود. برای عشق، ممکن است انتظار داشته باشید که یک فرد کامل را پیدا کنید. مراقب باشید کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید یا در تصمیم گیری عجله نکنید زیرا ممکن است اشتباه کنید و فرد اشتباهی در زندگی خود داشته باشید.

فال تاروت متولدین آبان ماه

پنج شمشیر

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، تعارض، ناامیدی و زیان ناشی از ثبات از بین می رود، اختلاف، درگیری با شخص بالاتر یا ارشد.

وضعیت در جهت منفی تغییر می کند. ممکن است متوجه شوید که جزو افراد غیر دوستانه هستید. در این زمان نباید کاری انجام دهید زیرا به نفع شما نیست. برای کار باید اعتماد به نفس خود را پایین بیاورید و به توصیه های دیگران گوش دهید. اگر بیش از حد خودخواه هستید، ممکن است با همکاران یا رئیس خود مشکل داشته باشید. مراقب باشید که توسط همکاران خود مورد هجوم یا رسوایی قرار بگیرید.

فال تاروت متولدین آذر ماه

صفحات چوبدستی

تفاسیر کلیدی: اگر زیر 25 سال با تجربه کمتری هستید و در حال ساختن ثروت هستید، خبرهای خوبی در مورد شغل جدید دریافت خواهید کرد و فرصتی برای پیشرفت در حرفه خود خواهید داشت.

در گذشته ممکن است شروع به انجام کار جدیدی در زندگی خود کرده باشید. می توانست شغل جدید یا مسئولیت جدید باشد. ممکن است مشتاق یادگیری چیزهایی باشید. علاوه بر این، ممکن است به راحتی به چیزی علاقه مند شوید، اما به راحتی نیز خسته شوید. برای کار، ممکن است فرصتی برای یافتن شغل جدید داشته باشید. اگر بیکار هستید، ممکن است اخباری در مورد شغل وجود داشته باشد. اگرچه امکان به دست آوردن شغل جدید ممکن است 100٪ نباشد، اما باید از این فرصت استفاده کنید. برای امور مالی، ممکن است پول کافی برای خرج کردن داشته باشید اما نه به صورت ولخرجی. برای عشق، ممکن است به کسی احساس علاقه کنید اما نه جدی. تازه شروع رابطه است.

فال تاروت متولدین دی ماه

شش شمشیر

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل می شود. دوران سختی پر از مشکلات و موانع است. شما باید از موقعیت فرار کنید و اجازه دهید با گذشت زمان آن را حل کند.

چیزها یا مشکلات با گذشت زمان به تدریج حل خواهند شد. زیاد نگران نباشید چون نیازی به انجام کاری ندارید. فقط صبور باش و منتظر باش برای کار، اوضاع بهتر خواهد شد و ممکن است سفرهای کاری داشته باشید. وضعیت مالی شما به تدریج در جهت مثبت بهبود می یابد. برای عشق، ممکن است به پایان دادن به رابطه بیندیشید که به مرور زمان قوی تر می شوید و بهبود می یابند.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

عدالت

تفاسیر کلیدی: دقت، برابری، توجیه، عقل، عقلانیت، تصمیم گیری برای حل مشکل، موقعیتی که نیاز به تصمیم گیری دارد.

ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که نیاز به تصمیم گیری بسیار دقیق شما داشته باشد. ممکن است در این مدت از مشکلات کوچک زندگی خود بسیار خسته شده باشید. برای کار باید خونسردی خود را حفظ کنید و از هیچ جزئیات کوچکی در محل کار غافل نشوید زیرا ممکن است بعداً مشکلاتی ایجاد کند. برای امور مالی، باید مخارج خود را کنترل کنید زیرا ممکن است بیش از حد معمول پول خرج کنید. برای عشق، اگر مجرد هستید، یک فرد جذاب را خواهید یافت که وارد زندگی شما می شود.

فال تاروت متولدین اسفند ماه

احمق

تفاسیر کلیدی: سفر ماجراجویی. تغییر یا شروع مانند سفر، مسافرت در تعطیلات، و آرامش.

ممکن است احساس سردرگمی و مضطرب کنید زیرا نمی توانید وضعیت آینده را پیش بینی کنید. برای کار، فرصتی برای انجام کار جدید خواهید داشت، یا ممکن است از همان شغل قبلی احساس بی حوصلگی کنید. همچنین، نزدیک شدن به رئیس خود در این زمان بسیار دشوار است زیرا وضعیت نامشخص است. رئیس شما از کار شما کاملاً راضی نخواهد بود و مرتباً از شما می خواهد که آن را اصلاح کنید. بنابراین، شما بسیار خسته خواهید شد. برای امور مالی، ممکن است به فکر شانس بیفتید، اما مطمئن نیستید که در این مورد شانس خوبی داشته باشید. برای عشق، ممکن است با فردی روبرو شوید که با شما معاشقه می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان